avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 817 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua.Sunt persoana fizica.Am avut nevoie de un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua.Sunt persoana fizica.Am avut nevoie de un specialist ...

Buna ziua.Sunt persoana fizica.Am avut nevoie de un specialist frigotehnist si am gasit pe net un nr de telefon pentru reparat frigidere.Specialistul a venit,a verificat frigiderul,a scos placuta electronică si a decis ca trebuie ori reparată ori inlocuita urmand sa revina cu problema solutionata.La prima vizita mi-a solicitat 200 lei reprezentand deplasarea si la intrebarea mea daca deplasarea nu este gratuita avand in vedere ca accept sa fac reparatia cu ei mi-a replicat ca nu se poate pentru ca sunt firma.Nu mu-a emus nici o chitanța pentru suma de 200 lei si eu am sperat sa se adauge suma la factura finala.Dupa 2 zile s-a intors cu placuta reparata sa o minteze si a tinut sa-i precizeze sotului meu la telefon ca mai avem de achitat 700 lei si ii va trimite factura ulterior pe watsapp.La sfarsitul lucrarii i-am inmanat restul de 700 lei cash si mi-a spus si mie ca chiar acum ii trimite sotului factura.De atunci a trecut 3 saptamani de cand tot insistam sa primim factura si nu primim nimic.La primil apel a replicat cel care inregistreaza comenzile ca este in concediu si sa revenim cu telefon si datele necesare peste i saptamana.Am revenit si nu a mai raspuns la telefon.A sunat sotul pe cel care a venit si a facut reparatia.La fel i-a promis ca emite factura si tot nimic de o saptamana.Este clar ca se lucreaza la negru si nu bor sa incheie actele legale si atunci as vrea sa stiu cui sa ne adresam pentru a rezolva aceasta neplacere mai ales ca vreau sa am si i garantie pentru lucrare.
Cel mai recent răspuns: POPA GHEORGHE , Specialist in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca 15:59, 16 August 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti sesiza ANAF, ITM, protectia consumatorului, in scris, cu nr. de inregistrare/ data. Ar trebui sa anexati ceva dovezi care va sustin punctul de vedere.
Nu trebuia sa platiti pana nu primeati factura. Veti spune ca va presa timpul calduros si nevoia de frigider. Asa este, dar ... procedand astfel nu erati pacalita.
Daca era firma serioasa, la prima vizita, meseriasul va lasa un document in care se mentiona ce a gasit defect la frigider si ce urmeaza a se intreprinde in continuare.

~ final discuție ~