avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 501 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Dacă am fost diagnosticata cu cancer și sunt în ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Dacă am fost diagnosticata cu cancer și sunt în concediu medical ...

Dacă am fost diagnosticata cu cancer și sunt în concediu medical începând din luna martie 2023 și pana la sfârșitul lunii octombrie 2024 (având drept la 547 de zile de CM), când mi se va da sau plăti concediu de odihna pe 2023 și 2023? Șefa m-a întrebat când întru în pensie de boala, ca nu mai are nevoie de mine, a angajat pe altcineva. Nici nu îndrăznesc sa-i spun ceva, dacă nu cunosc legislația. A vrut să-mi desfacă contractul de munca, când i-am spus ca am fost diagnosticata cu cancer. Pana la urma nu l-a mai desfăcut, dar l-a schimbat la 4 ore. Va dați seama ca o persoana în situația mea, care nu știe cum sa se opereze mai repede și merge din medic în medic l, nu are timp și energie să-și caute dreptatea pe la avocați. Pe 2023 mi-a plătit concediu de odihna pana în martie, când am întrat în concediu medical. La sfârșitul lui octombrie ma voi pensiona de boala. Va rog să-mi spuneți ce drepturi am referitor la concediu de odihna pe restul din 2023 și 2024.? Și cum pot obține, dacă imediat cum termin concediu medical, ma duc în pensie de boala, șefa mea ma întreabă data, ca să-mi întocmească actele de desfacere a contractului de munca.
Cel mai recent răspuns: Rimona0777 , utilizator 20:55, 28 August 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Compensarea are loc la incetarea c.i.m.
Angajatorul are obligația să va plătească concediul de odihnă cuvenit și neefectuat pentru anul 2023 și pentru anul 2024 la încetarea contractului individual de muncă,conform ART.146(3) din Codul muncii.