Buna ziua, Rog respectuos, daca doriti sa ma sfatuiti ce pot face, aflandu-ma in urmatoarea situatie: In baza unui tabel semnat de majoritatea proprietarilor (20 de proprietari) din scara unui bloc (fiind si eu proprietar), din anul 2014 pana in prezent reprezint scara cu furnizorul de apă, fara a le percepe vreun cost. Furnizorul de apa ( Aquacaras) emite factura pe numele meu, pentru tot consumul celor 20 de proprietari, alimentarea cu apa fiind pe sistemul vechi (pe verticala, trecand conducta de apa rece prin toate apartamentele pana la etajul 4, cu patru apartamente pe etaj). In luna mai 2024 s-a spart o conducta de apa rece pe coloana de la bucatarie avand pierderi in condominiu de aprox. 200 mc. Am reusit sa facem defectiunea, insa pe coloana toata de la bucatarie (5 apartamente, 4+ parter) am ramas fara apa, datorita unor costuri mai mari, urmand a face demersurile pentru a scoate conductele pe casa scarii, cu apometre separate pentru fiecare apartament in parte. Am facut un grup whatsapp, mai multe sedinte, unde am reusit sa semnam toti prprietarii ca suntem de acord cu acest aspect si l-am depus la Aquacaras, urmand ca fiecare locatar sa mearga in cursul lunii respective sa intocmeasca contractul (cu actele de proprietate) si sa plateasca prima rata de 200 lei / din 5 rate. Constat ca dupa doua lunii trecute, coloana de apa este si acum nefunctionala si doar 11 proprietari au intocmit contractele si au platit rata, insa furnizorul nu doreste inceperea lucrarilor pana nu fac si cei 9 proprietari ramasi, contractele si sa plateasca prima rata. Problema este ca cei 9 nu vor sa mai achite, desi au semnat acel tabel. Mai specific faptul ca nici nu avem asociatie, doarece majoritatea nu vor sa se asocieze. Va rog spuneti-mi ce am putea face in aceasta situatie. Va multumesc frumos.
Cel mai recent răspuns:
Nivea , utilizator
22:44, 29 August 2024