Buna ziua,
In data de 23.10.2023 am achizitionat o tableta pentru masina (achizitia pe persoana juridica) cu anumite secificatii si dedicata modelului de masina pe care-l detin. Am rugat vanzatorul deoarece achizitia s-a efectuat din Bucuresti sa-mi recomande un montator care sa o instaleze. Am primit telefonul, m-am prezentat la montaj, am achitat montajul (cu factura!) si am plecat la drum cu masina.
Din pacate la nici o luna de la montaj au aparut problemele: nu este semnal la radio, nu functioneaza sim-ul atasat la tableta (mi-am facut abonament la Vodafone si daca am vazut ca nu functioneaza mi s-a spus ca trebuie sa fie pe Digi - am facut si la Digi, dar degeaba) si in plus am tot rugat sa-mi fie trimis un manual de utilizare (poate nu am facut eu setarile corespunzatoare!). La cateva zile a aparut inca o problema la tableta - trebuie sa o resetez de fiecare data cand ma urc la volan ca sa-mi recunoasca sim-ul (toate acestea s-au intamplat in perioada 08-22.11.2023). In data de 22.11 le-am scris pe wats-up ca m-am saturat sa tot resetez un produs nou si raspunsul lor a fost ca imi vor schimba produsul. In data de 25 ianuarie le-am scris din nou deoarece tableta nu se mai aprindea (le-am trimis si film cu tableta).
In data de 06.02.2024 am primit un measj pe watss-up ca a fost trimisa o alta tableta la montator.. Am luat legatura cu montatorul, mi-a fost schimbata tableta (am si achitat serviciile de demontare si montaj) si am plecat la drum.
In comunicarile pe care le-am avut cu vanzatorul i-am atras atentia ca daca se intampla sa mai am probleme cu acest produs o sa solicit returnarea banilor deoarece nu este conform cu ceea ce am solicitat.
Din pacate bucuria nu a durat decat cateva luni deoarece de ceva timp la noul produs se innegreste ecranul si trebuie resetata ca sa porneasca din nou (ca si exemplu la un drum de Bucuresti a trebuit sa o resetez de 3 ori, ceea ce nu mi se pare normal).
Miercuri 25.08 am scris vanzatorului pe watss-up ca am din nou probleme cu acest produs si avand in vedere conversatia noastra din luna februarie nu mai doresc acest produs datorita faptului ca mai am 2 luni pana expira garantia si pot sa-l tin ca si bibelou.
Masina a ajuns astazi la montatorul rcomandat de ei si le-am cerut sa demonteze tableta si sa o trimita la vanzator, iar vanzatorului i-am scris (deoarece nu raspunde la telefon) ca nu mai vreau acest produs si doresc returnarea banilor. Intr-un final (cand eram la montator) m-a sunat si mi-a spus ca trebuie demontata tableta si trimisa in service iar eu i-am adus aminte de discutia avuta in februarie prin care am transmis ca daca mai este o problema cu acest produs doresc sa-l returnez!. In timpul discutiei i-am explicat ca de la inceput au fost probleme cu acest produs si nu-l mai doresc, chiar am spus si faptul ca poate sa scada 10% din suma pentru faptul ca am folosit-o o perioada de timp fara sa ma bucur de toate facilitatile.
V rog sa-mi spuneti care ar fi pasii pentru a putea sa-mi recuperez banii.
L-am rugat pe montator sa-mi faca si o poza cu faptul ca am montat sistemul vechi audio.
Multumesc!