avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 434 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs neconform
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs neconform

Produs neconform
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 00:26, 3 Septembrie 2024
Buna ziua,
In data de 23.10.2023 am achizitionat o tableta pentru masina (achizitia pe persoana juridica) cu anumite secificatii si dedicata modelului de masina pe care-l detin. Am rugat vanzatorul deoarece achizitia s-a efectuat din Bucuresti sa-mi recomande un montator care sa o instaleze. Am primit telefonul, m-am prezentat la montaj, am achitat montajul (cu factura!) si am plecat la drum cu masina.
Din pacate la nici o luna de la montaj au aparut problemele: nu este semnal la radio, nu functioneaza sim-ul atasat la tableta (mi-am facut abonament la Vodafone si daca am vazut ca nu functioneaza mi s-a spus ca trebuie sa fie pe Digi - am facut si la Digi, dar degeaba) si in plus am tot rugat sa-mi fie trimis un manual de utilizare (poate nu am facut eu setarile corespunzatoare!). La cateva zile a aparut inca o problema la tableta - trebuie sa o resetez de fiecare data cand ma urc la volan ca sa-mi recunoasca sim-ul (toate acestea s-au intamplat in perioada 08-22.11.2023). In data de 22.11 le-am scris pe wats-up ca m-am saturat sa tot resetez un produs nou si raspunsul lor a fost ca imi vor schimba produsul. In data de 25 ianuarie le-am scris din nou deoarece tableta nu se mai aprindea (le-am trimis si film cu tableta).
In data de 06.02.2024 am primit un measj pe watss-up ca a fost trimisa o alta tableta la montator.. Am luat legatura cu montatorul, mi-a fost schimbata tableta (am si achitat serviciile de demontare si montaj) si am plecat la drum.
In comunicarile pe care le-am avut cu vanzatorul i-am atras atentia ca daca se intampla sa mai am probleme cu acest produs o sa solicit returnarea banilor deoarece nu este conform cu ceea ce am solicitat.
Din pacate bucuria nu a durat decat cateva luni deoarece de ceva timp la noul produs se innegreste ecranul si trebuie resetata ca sa porneasca din nou (ca si exemplu la un drum de Bucuresti a trebuit sa o resetez de 3 ori, ceea ce nu mi se pare normal).
Miercuri 25.08 am scris vanzatorului pe watss-up ca am din nou probleme cu acest produs si avand in vedere conversatia noastra din luna februarie nu mai doresc acest produs datorita faptului ca mai am 2 luni pana expira garantia si pot sa-l tin ca si bibelou.
Masina a ajuns astazi la montatorul rcomandat de ei si le-am cerut sa demonteze tableta si sa o trimita la vanzator, iar vanzatorului i-am scris (deoarece nu raspunde la telefon) ca nu mai vreau acest produs si doresc returnarea banilor. Intr-un final (cand eram la montator) m-a sunat si mi-a spus ca trebuie demontata tableta si trimisa in service iar eu i-am adus aminte de discutia avuta in februarie prin care am transmis ca daca mai este o problema cu acest produs doresc sa-l returnez!. In timpul discutiei i-am explicat ca de la inceput au fost probleme cu acest produs si nu-l mai doresc, chiar am spus si faptul ca poate sa scada 10% din suma pentru faptul ca am folosit-o o perioada de timp fara sa ma bucur de toate facilitatile.
V rog sa-mi spuneti care ar fi pasii pentru a putea sa-mi recuperez banii.
L-am rugat pe montator sa-mi faca si o poza cu faptul ca am montat sistemul vechi audio.
Multumesc!

Dan
Ultima modificare: Luni, 2 Septembrie 2024
DIO BV, utilizator
trebuie sa-l acționați in instanța.
fiindcă achiziția este pentru PJ, legislația de protecția consumatorului nu e aplicabila.
Ultima modificare: Marți, 3 Septembrie 2024
adriandimitriu, utilizator

~ final discuție ~