avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1077 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... transformare post dupa absolvire master
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

transformare post dupa absolvire master

Sunt licentiat in contabilitate si informatica de gestiune sistem BOLOGNA (3 ANI) si lucrez ca functionar public in cadrul unei primarii la serviciul de evidenta persoanelor.Nu mi s-a transformat postul si am fost indrumata sa urmez cursurile de masterat. In prezent am urmat cursurile de masterat specializarea Studii europene de administratie publica ,astept dizertatia si doresc sa intreb daca mi se poate transforma postul din studii medii in studii superioare de lunga durata.
Cel mai recent răspuns: mihaicalinescu2005 , utilizator 20:41, 27 Februarie 2010
ce functie publica ocupati momentan? :)
Nu prea stiu cum sa interpretez...adica nu au vrut sa va transforme postul dupa absolvirea sistemului Bologna (asimilat de legea 330/2009 cu studiile superioare), dar v-au trmis la master:)
Teoretic, afara de unele domenii strict specializate (gen contabilitate, urbanism, taxe si impozite, etc.), facultatea de administratie publica este acceptata pentru incadrarea pe studii superioare in administratia publica. Totusi, in loc sa ne intrebati pe noi, mai bine puneati intrebarea serviciului de resurse umane din institutia dvs; nu este suficient sa fie absolvita o institutie de invatamant superior; mai trebuie sa existe si disponibilitate bugetara, functie publica prevazuta pentru promovare in planul anual de ocupare a functiilor publice si dorinta conducatorului institutiei sa considere studiile dvs. ca fiind folositoare activitatii desfasurate.
Teoria spune ca da, ar trebui sa fiti promovat. Practica...difera, in functie de realitatea "din teren" si de scopul principal al functiei publice ocupate de dvs.