Bună ziua,
La locul de muncă, angajatorul a decis să desființeze activitatea în una din clădiri, golind efectiv secția respectivă, oprind gazele, curentul și mai nou apa. Lipit de această secție se află un punct de alimentare cu tensiune , în care lucrez. În momentul de față suntem afectați prin faptul că nu mai avem acces la căldură centralizată și la apă . Curentul electric a fost păstrat, în incinta unde lucrez. Lucrul pe care îl efectuez presupune ture de 12/24 , și acum că s-a lăsat frigul, lipsa căldurii se resimte chiar dacă ne încălzim cu ajutorul unor calorifere. Din cauză că nu mai avem apă, nu ne putem spăla pe mâini ori igieniza alte obiecte pe care le folosim. În urmă cu câtiva ani, colegii mei au achiziționat un boiler pt. a putea încălzi apă rece. Acum nici apă nu mai avem. Suntem obligați să mergem în altă clădire neutilizată, unde accesul este limitat. Angajatorul ( STB - SA) nu are un plan concret în ce privește aceste schimbări, dar a luat măsuri ca clădirea să fie evacuată neluând în considerare că depindem noi de anumite utilități, până la mutarea noastră efectivă. Ce putem face în această situație ? Cui ne putem adresa ?
Puteti sesiza ITM in scris, cu nr. de inregistrare/ data, pentru faptul ca angajatorul nu respecta prevederile HG nr. 1091/ 2006 Cerinte minime de securitate si sanatate pentru locul de munca.
Gasiti legislatia aici: [ link extern ]