avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 891 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună seara! Dacă nu am fost inspectat de un cadru de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună seara! Dacă nu am fost inspectat de un cadru de specialitate ...

Bună seara!
Dacă nu am fost inspectat de un cadru de specialitate de limbi străine, iar directorul și șeful de catedră sunt profesori de limba română, au un grad didactic inferior, mă pot inspecta pe mine la oră? Nu mi s-a eliberat fișa postului nici până în acest moment, cu toate că se fac asistențe la oră. În afară de FB la așezarea în bănci, am fost notat peste tot cu Satisfăcător și Nesatisfăcător. Nu mi s-a eliberat o copie după fișa de interasistențe. Doamna șefă de catedră i-a întrebat ceva pe copiii de clasa a VI-a de un verb, verb pe care l-au făcut în clasa I. Neavând, aparent, astfel de reguli elementare în caiet unii dintre ei, au țipat și m-au scos de vină pe mine. Cred că am fost scos cu Satisfăcător/Nesatisfăcător și la vestimentație, deși port sacou și cravată. Ce pot face pentru a combate astfel de "acțiuni"?
Mulțumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:07, 3 Noiembrie 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti sesiza ISJ /Ministerul Educatiei cu privire la aceste nereguli.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Spor pentru invatamantul special maxim ionela maxim ionela Intrebarea 1 Exemplu : situatia invatamantului special la clasa I -. de la ora 8 la 12 activitatea de predare se desfasoara cu invatatoarea X ... (vezi toată discuția)