Am o problemă foarte gravă cu un furnizor de catering. Timp de câteva luni (aprox. 4) am comandat și plătit meniuri declarate 100% vegane, pe care soția mea, care alăptează un copil minor, le-a consumat. În baza recomandărilor medicale, trebuia strict evitată orice proteină de origine animală, în special cele din lapte, pentru a proteja sănătatea copilului.
Recent am descoperit că unul dintre produsele livrate era, de fapt, un iaurt grecesc gras de 10% (deci nicidecum vegan), punând astfel în pericol sănătatea copilului nostru. În urma analizelor medicale suplimentare, nivelul IgE al copilului s-a dublat, indicând o expunere nepermisă la proteine lactate.
Am notificat compania, care si-a recunoscut vina, solicitând rambursarea sumelor achitate, acoperirea costurilor analizelor medicale și o despăgubire morală. În schimb, compania ne-a oferit doar un meniu gratuite pentru "neplacerea creata", ceea ce considerăm total nesatisfăcător și neproporțional cu gravitatea situației.
Întrebarea mea: Ce pași recomandați să urmăm în această situație? În cazul în care nu ajungem la un acord amiabil, ce fel de acțiuni în instanță sau ce sesizări la autoritățile competente (ANPC, DSP, etc.) ar fi cele mai potrivite și eficiente?
Orice sfat sau direcție de acțiune ar fi apreciate. Mulțumesc!