avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi

Joi, 10 aprilie, are loc evenimentul: Diurne 2025 - Regimul fiscal și juridic al indemnizațiilor pentru munca în deplasare. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sporuri calculate din alt salar de baza decat cel de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sporuri calculate din alt salar de baza decat cel de incadrare

Buna ziua! Lucrez ca asistenta medicala, intr-un spital! Angajatorul ma plateste in baza unui salariu de baza stabilit prin 153/2017 Anexa II reactualizata - sa spunem 6300 lei
Pentru calculul sporului aferent zilelor de sarbatoare foloseste sub argumentarea legii 250/2016 care dupa cunostiintele mele a fost inlocuita de 153/2017, un salar de baza de 3132 lei.
Pentru stabilirea sporului de tura, pe care-l plateste pentru ca asa a decis contrar legislatiei, foloseste acelasi salar de baza de 3132.
Este corect din punct de vedere legal sau logic si normal ar fi ca salariul de incadrare sa fie baza tuturor sporurilor?
Cel mai recent răspuns: stelarman20001 , utilizator 14:51, 11 Martie 2025
salariul de incadrare trebuie sa fie baza tuturor sporurilor.
sporul de tură și de sărbători legale se plătește la salariul de la 31 decembrie 2018. Poate că nu este corect dar este legal. OUG 114/2018

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna seara! sut medic rezident an 1 gradatie 1 (detasat la un ... STELUTA ZAMFIR STELUTA ZAMFIR Buna seara! Sut medic rezident an 1 gradatie 1 (detasat la un alt spital suport covid- 11 zile in octombrie si toata luna noiembrie). Am remarcat pe fluturas ... (vezi toată discuția)
Spor sâmbătă și duminică și sărbători legale Baltimore Baltimore Sunt angajat în sistemul bugetar și execut serviciul în ture de 24/72.În fiecare lună am 7 sau 8 servicii și primesc un spor de noapte. Pot primi sporul ... (vezi toată discuția)