avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 406 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intretinere

Buna ziua!va rog frumos daca ma puteti ajuta cu cateva lamuriri.Am 21 ani,in prezent sunt studenta in anul 3 la facultatea de medicina dentara.Parintii mei au divortat iar in urma cu 1 an ,mi-am dat tatal in judecata pentru pensie de intretinere intrucat imi continui studiile!mi s-a stabilit pensia insa as avea o intrebare:daca ma angajez cu carte de munca in aceasta perioada,pierd pensia?
Cel mai recent răspuns: oana16 , utilizator 12:03, 12 Februarie 2010
o pierdeti daca tatal sesizeaza in instanta faptul ca v-ati angajat si demonstreaza ca va intretineti singura
Da,veti pierde pensia de intretinere,in cazul in care tatal dvs.va sesiza instanta si va aduce dovezi care sa arate ca va intretineti singura.
multumesc frumos!!
oana16 pierde pensia daca se angajeaza cu carte de munca sau fara?
sau in orice situatie?
daca nu are carte de munca e un pic mai greu sa demonstreze tatal ca ea munceste, nu?
Nu in orice situatie.Va fi apreciata starea de nevoie a minorului , care , pe langa ca realizeaza venituri salariale , trebuie sustinut si de catre tata , prin plata pensiei de intretinere .

Alte discuții în legătură

Obtinerea custodiei minorului de catre mama, care recunoaste adulterul avut loc in timpul separarii in fapt Anonimus00 Anonimus00 Buna ziua! Sunt casatorita de 12 ani, casatorie din care au rezultat 2 minori, primul fiind recunoscut de catre tata, al doilea fiind motivul intentarii de ... (vezi toată discuția)
Codul civil al familiei-obligatia de intretinere alina.alinus alina.alinus buna ziua.va deranjez cu o intrebare.sotul a plecat in ian in belgia si m-a anuntat ca dam divort la vara.deasemenea m-a instiintat verbal ca nu mai vrea pana ... (vezi toată discuția)