avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 801 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... frecventa redusa , invatamant la distanta....conteaza?
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

frecventa redusa , invatamant la distanta....conteaza?

sunt studenta la drept anul 3, primii 2 ani i-am facut la ff, iar acum m-am transferat la id. asta nu inseamnca nu nu invat, am convingerea ca studiez mai mult decat unii elevi inscrisi la cursurile de zi, din pacate situatia financiara ma determina sa am seviciu, astfel nu pot face facultatea la zi!
intrebarea mea este: pentru o viitoare cariera in acest domeniu conteaza forma de invatamant pe care ai abordat-o de-a lungul facultatii? adica, e un dezavantaj sa nu faci cursuri la zi?

va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: lara_croft , utilizator 09:35, 7 Decembrie 2006
daca treci examenul de barou cine se va uita cum ai facut scoala? aaa si nici la medii nu se prea uita nimeni dupa ce ai intrat pe post..... sa te descurci tu cu concurenta.....
multumesc mult pt raspuns....asa cred si eu ca este dar vroiam sa mai aud si parerea voastra....cat despre concurenta, daca e "corecta" :D si se bazeaza pe stiinta, sper sa am sanse
frecventa redusa sau distanta e imperios necesar sa nu se refere la frecventa si distanta pilelor B-)...astea sunt mult mai necesare decat media de finalizare a studiilor#-o
NU conteaza unde termini facultatea, ci ce faci dupa ce termini ! Rezolva-ti o PILA MARE inainte de a termina ca sa ai un loc asigurat in BAROU. Vreo 15.000 EURO te vor ajuta.
NU conteaza unde termini facultatea, ci ce faci dupa ce termini ! Rezolva-ti o PILA MARE inainte de a termina ca sa ai un loc asigurat in BAROU. Vreo 15.000 EURO te vor ajuta.

Alte discuții în legătură