Va prezint o situatie pe care vreau sa o rezolv :
-sotia mea a terminat liceul in 1971 si s-a angajat la 1 august cu contract de munca platind cas si contributie suplimentara, asa cum era prevazut in legislatia acelei perioade
-in 1973 la 01 octombrie s-a prezentat la fac. de agronomie unde reusise la examen
-pentru intocmirea dosarului de pensionare a solicitat primariei pe raza caruia functionase CAP la care dupa terminarea facultatii si-a continuat activitatea devenind ing, sef, dar primaria a raspuns ca nu detine acte de la acest CAP, fara a motiva acest fapt
-din acea perioada are doi martori cu carte de munca din acea perioada solicitata, unul fiind ing. sef din acea perioada si celalt sef de ferma
Cum trebuie sa procedeza pentru a obtine adaugarea acesteivechimi in cartea de munca pentru intocmirea dosarului de pensionare
Va multumesc
Poate solicita reconstituirea vechimii in munca pentru acea perioada ..
Potrivit Decretului nr. 92/1976, reconstituirea vechimii în munca se poate realiza în temeiul unei cereri adresate comisiei competente, dupa locul unde solicitantul îsi are domiciliul, însotite de înscrisuri din care sa rezulte ca între partile aratate în cerere a existat un raport de munca, precum si de dovezi care sa confirme ca nu s-au putut obtine actele necesare dovedirii situatiilor ce urmeaza a se stabili de catre comisie.
Prin cerere se vor indica cel putin doua persoane pentru fiecare perioada reconstituita, dintre cele care dovedesc cu acte ca au lucrat în aceeasi perioada si unitate cu solicitantul.
Adresati-va cu o cerere in acest sens Directiei de Munca din judetul in care aveti domiciliul.