Am lucrat in domeniul achizitiilor publice cca 7 ani (in perioada 2002 - 2009). Am fost sef serviciu Achizitii publice la o institutie de stat (cca 200 proceduri de licitatii deschise / an) . As putea invata si alte persoane interesate, de aceea as dori sa stiu ce cursuri de pregatire / atestare trebuie sa urmez , sau mai explicit ce documente imi trebuie (eliberate de cine?) pentru a putea colabora cu o firma de training, atestata de CNFPA (care ofera cursuri de calificare/perfectionare ca ""expert in achizitii publice"" document pe care il am si eu).
Multumesc!
Nu doresc sa fac comentarii si discutii referitoare la modul in care sa fac achizitiile in institutiile publice. Simpla intrebare era daca poate cineva sa imi spuna ce cursuri de formare profesionala trebuie sa urmez pentru a putea deveni "lector"si a putea colabora cu o firma care are ca activitate predarea de cursuri de perfectionare in achiziti publice. Simplu. Multumesc.
In primul rand trebuie sa va gasiti firma cu care vreti sa colaborati. Si chiar ei va pot preciza unde si ce trebuie sa faceti si daca va accepta ca poate asa o sa faceti acel curs degeaba.... dar din cate stiu eu trebuie sa aveti o diploma de lector, si puteti cauta si pe net sunt o gramada de organisme private care tin cursuri si elibereaza diplome in acest sens. Succes!