avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1074 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Infiintare firma
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Infiintare firma

Salutare. Sunt student si ma bate gandul sa infiintez o firma. Intrebarea mea este:
Sunt adevarate zvonurile ca trebuie minim 5 angajati?
Daca odata cu aderarea la UE dispar microintreprinderile, atunci ce alte forme asemanatoare de firme vor fi?
Totodata am inteles ca nu mai se poate tine sediul unei firma intr-un apartament de bloc, e adevarat?
Va multumesc
Ultima modificare: Joi, 4 Ianuarie 2007
rocknum, utilizator
Cel mai recent răspuns: Romică Stoica , Consilier juridic 22:37, 12 Ianuarie 2007
Deocamdata sunt doar simple speculatii, nu se stie nimic clar. Au existat zvonuri si cu privire la microintreprinderi ca vor "disparea" de la 1 ianuarie, ceea ce nu s-a intamplat, din contra, la Registrul Comertului inca se inregistreaza, iar impozitul pe venit a scazut de la 3% la 2%.
Daca vrei microintreprindere trebuie sa angajezi in maxim 60 de zile de la constituire cel putin o persoana, nu 5.
Sfatul meu este sa mergi la Registrul comertului cu carnetul de student pentru a face dovada acestui fapt si esti scutit de taxele de constituire.
Bafta!
exista vreo reglementare care sa stipuleze un nr. minim de 5 angajati:-/ in afara de acel ordin tampit al MF care defineste punctul de lucru#-o
nu este suficient carnetul de student, ci este nevoie de o adeverinta care sa ateste ca nu ai restante si in plus trebuie sa fii minim in anul 2 de studii.
ce lege stabileste chestiile astea?
#-o
HG 166/2003

Alte discuții în legătură