avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 789 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... vreau sa stiu
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

vreau sa stiu

sunt gravida in luna a 7..lucrez ca si persoana fizica ...in coafura... sunt platitor se impozit ..la norma de venit... la cartea de munca nu am mai contribuit ..cum se calculeaza ptr indemnizatie..?si daca mai potplati din urma la cartile de munca? as avea nevoie de mare ajutor sa stiu ...ca mie mi sa spus ca nu are rost sa contribui la cartile de munca ptr ca sunt P.F... si se iau dupa impunere...chiar as vrea sa stiu ..multumesc..Monika
Cel mai recent răspuns: Ana Muntianu , Consultant fiscal 22:25, 17 Martie 2010
nu conteaza ca n-ati mai platit,conteaza ca platiti impozit la stat-asta va cere la dep dosarului pt indemnizatie ,la primarie
Ordonanţă de urgenţă nr. 148 din 03/11/2005
privind susţinerea familiei în vederea creşterii copilului

Art. 1. - (1) Începând cu data de 1 ianuarie 2009, persoanele care, în ultimul an anterior datei naşterii copilului, au realizat timp de 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, beneficiază de concediu pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau, în cazul copilului cu handicap, de până la 3 ani, precum şi de o indemnizaţie lunară în cuantum de 600 lei sau, opţional, în cuantum de 85% din media veniturilor realizate pe ultimele 12 luni, dar nu mai mult de 4.000 lei.

Codul Fiscal
Art. 41. – Categoriile de venituri supuse impozitului pe venit, potrivit prevederilor prezentului titlu, sunt următoarele:
a) venituri din activităţi independente, definite conform art. 47;