Buna ziua. Am urmatoarele nelamuriri:
- se poate ca eu in calitate de asociat intr-un SRL -microintreprindere neplatitoare de TVA- (format din 2 asociati) dar si in calitate de administrator sa ma angajez part time? Sunt deja angajat full time la alta firma si pentru a nu pierde statutul de microintreprindere doresc a ma angaja la firma unde sunt asociat.
Stiti procedurile? Trebuie sa fie un angajat full time sau nu?
Si pana la urma se poate ca eu administrator sa ma angajez ?
Va multumesc anticipat si felicitari pentru forum pe care, chiar daca nu m-am inregistrat de mult il urmaresc de ceva vreme.
in actul constitutiv doar eu sunt administrator... dar se poate ca sa ii acord anumite atributii celuilalt asociat astfel sa preia el angajarile si sa ma pot angaja...? Asta binenteles fara sa fie modificat actul constitutiv.?
De asemenea stie cineva ce acte trebuie aduse la ITM?
in functie de felul contractului
1. timp redus:
Repartitie ajofm
cim
adeverinta medicala;
Adeverinta de la locul de munca unde-ti desfasori activitatea principala ( daca e cazul).
2. la ful
trebuie in plus cartea de munca si nu ai nevoiea de adeverinta de la alt loc de munca
Din pacate nu stiu ce inseamna CIM... Si astea sunt toate actele ce trebuie duse? Mentionez ca firma este noua si nu este inregistrata la ITM. Despre acele acte era vorba...
Si pot sa ma angajez, eu fiind singurul administrator?
Ce demersuri trebuie facute pentru ca si celalalt asociat sa aibe calitatea de adminisrtator? Trebuie sa fie scris si in actul constitutiv?
Multumesc pentru promptitudine