Voi face sesizare la OPC saptamana viitoare, inca sper sa rezolv pe cale amiabila cu Vodafone.
Este normal/legal ca Vodafone sa imi bage minute pentru 3 saptamani chiar daca in prealabil mi-au zis (verbal-casier Vodafone) cum ca nu se schimba nimic?
Daca platesc doar cei 30 de lei( cel din magazinul Vodafone mi-a zis ca nu pot plati cat vreau eu din factura) , ce imi pot face?
Acum 2 ani (09.09.2009) am incheiat un contract de telefonie mobila cu [editat] pe 2 ani iar acum 2 luni le-am adus la cunostinta ca doresc sa inchei contractul la terminarea perioadei contractuale 09.09.2011. Toate bune si frumoase pana cand mi-a venit ultima factura in valoare de 71 de lei abonamentul meu este 30 de lei ( nu am depasit numarul de minute alocat in abonament, nu am efectuat diverse operatiuni pe telefon). M-am dus la o reprezentanta [editat] pentru a mi se explica de ce am diferenta aceasta de platit, nu au stiut sa imi explice de ce.Solutia ar fi ca luna viitoare sa-mi vine pe rosuX-(:O, asta dupa ce numarul a fost inchis.
Ajunsa acasa am intrat pe contul my vodafone si constat ca ultimile apeluri nu mai sunt incluse in abonament. Eu cred ca domnii de la [editat] nu mi-au mai bagat numarul total de minute deoarece ultima luna contractuala ar fi fost de 3 saptamani in loc de 4 (factura se emite pe 17 ale luni). Revoltator este ca am intrebat la ghiseu cand am platit factura cu o luna innainte si mi-au zis ca numarul de minute nu se schimba doar ca voi avea la dispozitie 3 saptamani sa le consum, lucru confirmat si de solicitarea mea la *123# cum ca numarul de minute este neschimbat.
Ce pot face in aceasta situatie ?