avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... terminare contract telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

terminare contract telefonie mobila

Buna seara,

Acum 2 ani (09.09.2009) am incheiat un contract de telefonie mobila cu [editat] pe 2 ani iar acum 2 luni le-am adus la cunostinta ca doresc sa inchei contractul la terminarea perioadei contractuale 09.09.2011. Toate bune si frumoase pana cand mi-a venit ultima factura in valoare de 71 de lei abonamentul meu este 30 de lei ( nu am depasit numarul de minute alocat in abonament, nu am efectuat diverse operatiuni pe telefon). M-am dus la o reprezentanta [editat] pentru a mi se explica de ce am diferenta aceasta de platit, nu au stiut sa imi explice de ce.Solutia ar fi ca luna viitoare sa-mi vine pe rosuX-(:O, asta dupa ce numarul a fost inchis.
Ajunsa acasa am intrat pe contul my vodafone si constat ca ultimile apeluri nu mai sunt incluse in abonament. Eu cred ca domnii de la [editat] nu mi-au mai bagat numarul total de minute deoarece ultima luna contractuala ar fi fost de 3 saptamani in loc de 4 (factura se emite pe 17 ale luni). Revoltator este ca am intrebat la ghiseu cand am platit factura cu o luna innainte si mi-au zis ca numarul de minute nu se schimba doar ca voi avea la dispozitie 3 saptamani sa le consum, lucru confirmat si de solicitarea mea la *123# cum ca numarul de minute este neschimbat.
Ce pot face in aceasta situatie ?

Va multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 21 Septembrie 2011
Alin Popescu, administrator
Cel mai recent răspuns: -MCR- , utilizator 07:14, 21 Septembrie 2011
Faceti sesizare la OPC. Vor verifica si va vor da un raspuns.
Voi face sesizare la OPC saptamana viitoare, inca sper sa rezolv pe cale amiabila cu Vodafone.
Este normal/legal ca Vodafone sa imi bage minute pentru 3 saptamani chiar daca in prealabil mi-au zis (verbal-casier Vodafone) cum ca nu se schimba nimic?
Daca platesc doar cei 30 de lei( cel din magazinul Vodafone mi-a zis ca nu pot plati cat vreau eu din factura) , ce imi pot face?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme operator telefonie mobila Morarus Morarus In urma cu ceva vreme am achizitionat de la [editat] 2 tablete smarttab7 la prelungirea abonamentului de baza. Au sosit device-urile, in curs de 3 ore la la ... (vezi toată discuția)
Probleme de reziliere contract vodafone Champ Champ Buna, Povestea: Sunt client fidel Vodafone(Conex) din 2003, de asemenea si sotia mea are abonament Vodafone. In 22 mai anul curent am primit telefon de ... (vezi toată discuția)
Recuperare creanțe vodafone monojack monojack Bună ziua. La jumatea anului trecut am oprit un abonament la Vodafone și am uitat să plătesc ultima factură. In Ianuarie anul acesta am fost contactat de ... (vezi toată discuția)