Povestea: Sunt client fidel Vodafone(Conex) din 2003, de asemenea si sotia mea are abonament Vodafone. In 22 mai anul curent am primit telefon de servici, motiv pentru care am hotarat sa renunt la telefonul personal. Am deplasat la reprezentanta Vodafon si am intrebat care este modalitatea de inchidere (renuntare ) a contractului. Reprezentantul vodafone a verificat contul si a spus ca trebuie sa platesc toate datoriile. Am achitat toate datoriile la caserie aflata in incinta reprezentantei. Dupa care reprezentantul vodafone mi-a cerut buletinul, a operat la calculator , mi-a dat inapoi buletinul, si mia zis ca o sa primesc o ultima factura in luna urmatoare, pe care trebuie sa achit , si contractul este incheiat. NU a cerut nimic in scris(cerere), mi-a spus ca este de ajuns sa comunic intentia in verbal, si buletinul. In data 06.iunie am primit factura respectiva si am achitat. Doar in iulie iar a venit o factura. Am luat factura si iar mi-am dus la reprezentanta. Am intrebat de ce nu mi sa incheiat contractul.. si a ineput sa-mi spuna ca regulamentul intern si nu stiu ce...si in final mi-am dat seama ca cartela( care era scos din telefon din mai, si nu era folosit) este inca activa. ..Am cerut anularea facturii, si inchiderii contractului. Din nou nu mi-sa cerut sa completez cerere, din nou acelas demers .Am cerut sa vorbesc cu un responsabil, am primit un numarul de telefon de la Relati cu Clienti. Am sunat si am prezentat situatia, si am cerut anularea facturii. In schimb dupa multe discutii, si oferte, mi sa prezentat o rezolvare : Daca inchei un nou contract de 2 ani, dupa care a revenit la un an, la prima factura se va factura cu minus suma facturei in discutie. Am refuzat oferta, si am depus plangere OPC. Inca nu am primit raspuns de la OPC (09.07.2009 data primiri de pe confirmarea de primire), douar in schimb am primit inca o factura vodafone.
NU stiu ce sa fac, am fost dezinformat, ignorat si pacalit...
Asteptati rezultatul verificarilor pe care urmeaza sa le faca cei de la OPC, functie de care veti hotara cum procedati mai departe. In ceea ce priveste facturile pe care le tot primiti, nu le platiti. Semnati undeva de primire a acestora ?
Ati solicitat aceasta reziliere la serviciul clienti la telefon ? Daca da cereti numar de inregistrare pentru aceasta solicitare, operatotul are toate convorbirile inregistrate de la serviciul clienti, daca stitii data cand ati solicitat rezilierea, cereti sa va raspunda la acea solicitare in scris, aveti acest drept
Facturiile am primit prin posta, nu am semnat nici un act de primire, si nu am achitat aceste facturi. Cat dureaza sa primesc raspunsul de la OPC, a trecut a luna deja, cei de la vodafone vor trimita urmatoarea factura peste o saptamana.
Stiu data cand am vorbit cu operatorul si am sa cer numarul de inregistrare.