Buna ziua..as dori si eu niste lamuriri din partea celor ce stiu mai multe decat mine..
Situatia se prezinta in felul urmator: tata, titular 3 abonamente vodafone din 2004, al 4-lea din 2007, reinnoiri periodice de abonament, a ajuns ca in 2010 sa nu i se mai para rentabil abonamentul vodafone..a crezut ca este o solutie sa schimbe reteaua si sa pastreze numarul de telefon la cele 3 abonamente carora le expirase contractul..a facut demersurile necesare, a adus toate actele cerute de cosmote, a rezolvat cu tot, celalalt numar (al meu) ramanand in reteaua vodafone pt ca mai avea cateva luni de contract. Comedia incepe in ziua facturarii singurului numar ramas in vodafone, unde pe factura, pe langa contravaloarea celor consumate erau trecute si o taxa de reziliere de 448,40 ron. tata a fost la reprezentanta, a vorbit cu ei, le-a spus despre ce este vorba si le-a comunicat ca nu plateste taxa de reziliere..a platit in cele din urma factura fara taxa de reziliere, si singura cale de comunicare a ramas doar numarul meu vodafone, si primeam sesizari sa platesc, in caz contrar imi vor inchide abonamentul. mi-au inchis si abonamentul in decurs de 2 luni iar luna aceasta am primit factura cu inca o taxa de reziliere, valoarea totala ajungand la aprox 750ron. din partea noastra nu exista intentia de a plati..ceea ce vreau sunt niste lamuriri asupra situatiei, ce e cu taxele acestea de reziliere bagate aiurea si ce as putea sa fac. Multumesc.
Incearca sa depui o cerere la Opc cu problema ta.Am trecut si eu print-o problema asemanatoare cu o alta societate si cei de la protectia consumatorului a rezolvat problema.