Buna ziua!
Intr-o zi nefasta (18 februarie) am incheiat un contract pentru internet si telefon fix cu Vodafone.
Nu le-am putut folosi niciodata fiindca nu era semnal deloc. Internetul nu se conecta, iar daca printr-o minune reuseam sa prind un pic semnal la telefon, persoana de la celalalt capat nu auzea nimic.
Am sunat de nenumarate ori, de cateva ori pe saptamana. Ni se spunea ca se va verifica si vom fi sunati inapoi. Ceea ce nu se intampla. Am tinut-o asa pana la sfarsitul lui aprilie (adica 2 luni) cand le-am trimis sesizare in scris. Au raspuns dupa o luna jumatate ca:
- ei au verificat si este semnal;
- ca pot folosi cardul in reteaua GPRS daca nu merge in reteau 3G (desi contractul este Vodafone fixed accesess with 3G broadband). Nu scrie nicaieri ca trebuie sa am GPRS;
- ca semnalul depinde de pozitia in celula si gradul de incarcare a retelei (de ce mi-ar pasa?). Eu platesc ca sa folosesc indiferent de pozitia mea. Nu era mentionat in contract asa ceva;
Nici macar nu stiu daca am procedat corect pentru ca nu am primit Procedura de solutionare a reclamatiilor.
Nu am mai platit, mi-au facturat taxele de reziliere. Si acum presupun ca trebuie sa imi caut avocat.
Ce parere aveti?
Va multumesc!
Am avut o problema aproximativ asemanatoare in legtura cu un telefon fix: initial mi s-a spus ca aria de acoperire este pe o raza de 50 ml in jurul postului fix, ulterior, cand nu puteam folosi telefonul, mi s-a spus ca de fapt aria de acoperire este de 50 mp... Deoarece cu ei nu am ajuns la nici o intelegere am facut o sesizare la Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (www.anrcti.ro). Am trimis sesizarea pe mail insotita de raspunsurile celor de la Vodafone si dupa vreo luna am avut surpriza sa fiu sunata de cei de la Vodafone si sa mi se spuna ca se reziliaza contractul fara a plati nici un fel de taxe. Din pacate nu ni-au restituit si abonamentul pe care il incasasera de pomana timp de 3 luni.... dar am fost multumita ca s-a rezolvat si asa.
Tot prin ANRCTI mi-au restituit si banii platiti pentru mesajele de sarbatori cand am avut neinspiratia sa scriu cu diacriticele romanesti. La sosirea facturii am avut surpriza sa constat ca de fapt am trimis trei mesaje nu unul (un caracter diacritic poate fi contorizat in mesaj si ca 80!!! de caractere "normale" chestie de care nu am avut habar desi folosesc de 7 ani telefonia mobila).
Incercati si dvs. sa va adresati ANRCTI si in mod sigur vi se va rezolva problema.
Va puteti adresa si la Oficiul de Protectie al Consumatorului intrucat contractul cuprinde clauze abuzive pe care nu le-ati putut negocia ( cum sunt taxele in caz de denuntare unilaterala a contractului) fiind incalcate astfel Codul consumului si Legea clauzelor abuzive.
Si de aici puteti primi o solutionare favorabila.