avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere contract internet mobil
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere contract internet mobil

Buna ziua!Am incheiat un contract cu Vodafone pe 2 ani pt. Internet mobil cu trafic de 4GB/luna la pretul de aprox 15 E.Am mai avut un contract pe 2 ani tot la internet mobil, iar acum l-am prelungit modificand si optiunea( vechiul contract avea trafic de 2gb pe luna la 9 euro).Noul contract a inceput din luna ianuarie 2011.Pana de curand am locuit in orash unde aveam semnal 3G bun, iar acum de o luna m am mutat la tara... unde nu am semnal 3G, deci modemul si internetul nu-mi mai sunt de folos.Sunt cu plata facturilor la zi, doar ca as dori sa reziliez contractul.Specific ca modemul pe care l-am primit "gratuit"cu noul contract nici macar nu a fost folosit pt ca l-am folosit pe cel vechi.As dori sa stiu ce implica aceasta reziliere; daca nu este posibila o reziliere in care eu sa nu am absolut nimic de plata, as dori sa stiu daca este posibil sa refac abonamentul cu optiunea avand valoarea cea mai mica(9E) pt. a plati in contiunare valoarea modemului care este identic la toate ofertele.Multumesc anticipat.O zi buna!
Cel mai recent răspuns: ContSters103772 , utilizator 19:02, 25 Septembrie 2011
Exista o diferenta intre reziliere si denuntare unilaterala.
Rezilierea intervine ca sanctiune juridica atunci cand cealalta parte contractanta nu isi indeplineste obligatia sau si-o indeplineste necorespunzator.
In cazul dvs., firma de telefonie isi indeplineste necorespunzator obligatia de furnizare a serviciilor de internet.
Denuntarea unilaterala intervine ca urmare o dorintei uneia dintre parti de a nu mai continua contractul incheiat, din motive neimputabile celeilalte parti.
Intr-o asemenea situatie, cealalta parte poate solicita plata unor despagubiri pentru desfiintarea contractului inainte de termen.
Luati legatura cu firma de telefonie si comunicati-i problemele pe care le intampinati, legate de serviciul de internet.
S-ar putea sa inteleaga situatia si sa fie de acord cu rezilierea contractului.
Daca nu, adresati-le si o sesizare scrisa prin care sa le cereti furnizarea servicului de internet in parametrii contractuali, iar in caz contrar instiintati-i ca invocati exceptia neexecutarii contractului, adica nu le veti mai plati pe viitor contravaloarea serviciilor de internet.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract internet dupa legea 161/2010 daniel77 daniel77 Am fost client al unei firme ”A” ce oferea servicii de internet (am platit taxa de instalare 100 RON si abonamentul lunar, iar rezilierea s-a ... (vezi toată discuția)
Acces la internet / calitatea serviciilor isp crx crx Buna ziua! Problema este legata de accesul la internet si calitatea serviciului respectiv. Localitatea in cauza este comuna Axintele, judetul Ialomita. La ... (vezi toată discuția)
Problema contract vodafone gabriela_peleanu gabriela_peleanu Buna ziua! Intr-o zi nefasta (18 februarie) am incheiat un contract pentru internet si telefon fix cu Vodafone. Nu le-am putut folosi niciodata fiindca nu ... (vezi toată discuția)