avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 602 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... problema contract Vodafone
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

problema contract Vodafone

Buna ziua!
Intr-o zi nefasta (18 februarie) am incheiat un contract pentru internet si telefon fix cu Vodafone.
Nu le-am putut folosi niciodata fiindca nu era semnal deloc. Internetul nu se conecta, iar daca printr-o minune reuseam sa prind un pic semnal la telefon, persoana de la celalalt capat nu auzea nimic.
Am sunat de nenumarate ori, de cateva ori pe saptamana. Ni se spunea ca se va verifica si vom fi sunati inapoi. Ceea ce nu se intampla. Am tinut-o asa pana la sfarsitul lui aprilie (adica 2 luni) cand le-am trimis sesizare in scris. Au raspuns dupa o luna jumatate ca:
- ei au verificat si este semnal;
- ca pot folosi cardul in reteaua GPRS daca nu merge in reteau 3G (desi contractul este Vodafone fixed accesess with 3G broadband). Nu scrie nicaieri ca trebuie sa am GPRS;
- ca semnalul depinde de pozitia in celula si gradul de incarcare a retelei (de ce mi-ar pasa?). Eu platesc ca sa folosesc indiferent de pozitia mea. Nu era mentionat in contract asa ceva;
Nici macar nu stiu daca am procedat corect pentru ca nu am primit Procedura de solutionare a reclamatiilor.
Nu am mai platit, mi-au facturat taxele de reziliere. Si acum presupun ca trebuie sa imi caut avocat.
Ce parere aveti?
Va multumesc!

Cel mai recent răspuns: gabriela_peleanu , utilizator 10:02, 26 Iulie 2010
Intr-adevar, va recomand aceeasi solutie. OPC este abilitat sa verifice si va obtine informatii si fata de sesizarile telefonice facute de dvs. si alte date tehnice pe care nu ati putea sa le obtineti altfel (sau nu stiu eu cum)
Ulterior acestea reprezinta probe in instanta in favoarea dvs. Dar - in final - tot va fi nevoie sa consultati un avocat.
Experienta personala ma face sa va recomand sa apelati la ANRCTI. Eu am semnat cu Orange un contract de internet pe telefon care nu garanta acoperirea, nu garanta functionarea serviciului si nici macar ca telefonul pe care l-am achizitionat de la ei si este blocat in reteaua Orange este corespunzator serviciului platit. Am pomenit de asta celor de la OPC Bucuresti si m-au trimis la ANRCTI. Este adevarat ca eu ma aflu intr-o situatie mai buna ca a dumenavoastra fiindca am mai mult momente cand functioneaza deca cand nu functioneaza asa ca nu m-am ostenit sa reclam desi este o situatie perfect ilegala determinata de lipsa de actiunea a statului in domeniu.
Va doresc multa bafta cu cei de la Vodafone.
Buna ziua!
Va multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns.
Am facut reclamatie la Agentia Nationala pentru Reglementari in Telecomunicatii. Sunt extrem de rapizi si eficienti. Imediat s-au dus in control si in cateva zile Vodafone ne-a reziliat contractul fara penalitati, cu titlu de exceptie, dar fara a-si recunoaste vina.
Am vrut sa-i incurajez pe cei care au aceeasi problema sa actioneze in acelasi mod.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract vodafone Adina  Durbaca Adina Durbaca Buna seara Sunt administrator la o societate comercială si am avut un contract cu Vodafone pentru 2 ani. Pe 5 Februarie 2015 am primit o oferta de ... (vezi toată discuția)
Furnizor telefonie mobila, nivel semnal fluctuant mario08 mario08 Buna ziua Am si eu o intrebare la dumneavoastra pentru situatia in care ma aflu , cum o pot rezolva legal in prezent : Anul trecut in decembrie ( 2011 ) am ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet mobil Geooorge Geooorge Buna ziua!Am incheiat un contract cu Vodafone pe 2 ani pt. Internet mobil cu trafic de 4GB/luna la pretul de aprox 15 E.Am mai avut un contract pe 2 ani tot la ... (vezi toată discuția)