.. Calitatea serviciilor – Potrivit licenţelor de utilizare a frecvenţelor
radioelectrice, Vodafone România S.A. asigură următoarele standarde de
calitate:
I. pentru serviciile 2G (GSM):
a) serviciul va fi furnizat 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână;
b) rata de blocare a apelurilor – pe calea radio – în ora de trafic maxim,
nu va depăşi 2%;
c) procentul de întrerupere a apelurilor – pe calea radio – în ora de trafic
maxim, nu va depăşi 2%;
II. pentru serviciile 3G (UMTS):
a) disponibilitatea reţelei este de minim 98% din timp;
b) ratele de blocare a apelurilor în perioadele de trafic maxim nu va
depăşi 5% din timp.
În cazul în care Serviciile Vodafone. nu vor putea fi folosite datorită unor
defecţiuni în sistemul GSM/UMTS al Vodafone România S.A., Clientul
poate solicita despăgubiri in conformitate cu dispozitiile art. 14.1 de mai
jos.
~ final discuție ~