avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1281 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Furnizor telefonie mobila, nivel semnal fluctuant
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Furnizor telefonie mobila, nivel semnal fluctuant

Buna ziua
Am si eu o intrebare la dumneavoastra pentru situatia in care ma aflu , cum o pot rezolva legal in prezent :

Anul trecut in decembrie ( 2011 ) am facut o portare de la ... la ....
Astfel ca in urma acestei situatii si a ofertelor de sezon/sarbatori am achizitionat un LG E730 cu 82 roni pentru un abonament de 15 euro/luna pe 2 ani ( Mega 8 + 500Mb internet )
Problema este cu semnalul de la ei/vodafone in sensul ca in locuinta in care locuiesc doar pe langa geam si in anumite locuri ( foarte putine ) pot aveea un semnal multumitor ( 3/4 liniute GPRS ) si nici vorba de semnal 3G , iar in majoritatea locuintei raman fara semnal ( chiar si pe holul blocului )
Eu locuiesc intr-un bloc cu 10 etaje la parter , avand grilaj metalic ( ca de traim in RO ) si pe bloc exista un releu/antena de la ....
Am incercat si cu cartelele de la ceilalti operatori din RO :
- ... - semnal ceva mai bun si in orice colt al locuintei nu se pierde semnalul
- ... - fiind abonat rcs si idem ...
- ... - in acest caz semnalul fiind cel mai bun din cauza releului/antenei de pe bloc
Pe la inceputul lunii trecute am trimis mai multe e-mail-uri si scris pe forumul ... despre problema mea , insa in afara de o mica ameliorare nu sa schimbat deloc situatia si semnalul se pierde in continuare in peste jumatate din suprafata locuintei
Ei mi-au raspuns ca voi fii contactat de personalul autorizat , da in ce situatie si cand............
Astfel ca ma vad nevoit sa folosesc telefonul lor doar pe langa geam sau prin mijlocul casei la peste 1,50m inaltime de la dusumea
Le-am scris in e-mail-uri ca daca nu vor rezolva situatia cu semnalul ma vad nevoit sa renunt la contractul/abonamentul facut cu ei pe 2 ani
Va intreb pe dumneavoastra in situatia mea pe baza carui legii sau cum ar trebui procedat legal la renuntarea la abonamentul in cauza , fara ca ei sa mai invoce varii motive/taxe de reziliere
Pana la urma ei m-au adus in aceasta situatie si teoretic nu as fii eu vinovatul si de aceea nu doresc sa le platesc nu stiu ce taxe de rezilere daca nu este din cauza mea
Sper sa imi fii inteles doleanta/intrebarea si multumesc anticipat de raspuns
Ultima modificare: Miercuri, 1 August 2012
Alin Popescu, administrator
Cel mai recent răspuns: dentys , utilizator 20:44, 9 Septembrie 2012
Buna ziua,

Am gasit un articol in contractul care se semneaza cu Vodafone-ul.
Poate va ajuta.

.. Calitatea serviciilor – Potrivit licenţelor de utilizare a frecvenţelor
radioelectrice, Vodafone România S.A. asigură următoarele standarde de
calitate:
I. pentru serviciile 2G (GSM):
a) serviciul va fi furnizat 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână;
b) rata de blocare a apelurilor – pe calea radio – în ora de trafic maxim,
nu va depăşi 2%;
c) procentul de întrerupere a apelurilor – pe calea radio – în ora de trafic
maxim, nu va depăşi 2%;
II. pentru serviciile 3G (UMTS):
a) disponibilitatea reţelei este de minim 98% din timp;
b) ratele de blocare a apelurilor în perioadele de trafic maxim nu va
depăşi 5% din timp.
În cazul în care Serviciile Vodafone. nu vor putea fi folosite datorită unor
defecţiuni în sistemul GSM/UMTS al Vodafone România S.A., Clientul
poate solicita despăgubiri in conformitate cu dispozitiile art. 14.1 de mai
jos.


Contractul intreg se gaseste si in format .pdf pe site-ul lor.
O zi buna.
Multumesc de raspuns , dar ca si in alte situatii si in cazul meu sint tot "la mana" lor/a lui vodafone
Asta deoarece dispozitia art. 14.1 din contractul cu Vodafone este specificat urmatoarele :

- 14.1. Indisponibilitatea Serviciului
- În cazul în care Clientul nu va putea folosi serviciile Vodafone datorită unor defecţiuni în sistemul GSM/UMTS al Vodafone, la solicitarea Clientului, taxa lunară de abonament va fi redusă proporţional cu perioada în care Clientul nu a beneficiat de servicii, cu titlu de
despăgubiri.
- Reducerea taxei lunare de abonament se va evidenţia în factura din luna imediat următoare perioadei de nefuncţionare.
- Cu excepţia celor prevăzute mai sus, Vodafone nu răspunde pentru daune,oricare ar fi acestea, a căror existenţă Clientul ar pune-o pe seama nefuncţionării serviciului telefonic.

Chiar o sa -ii sun si o sa invoc aceasta dispozitie si sa vad ce raspuns imi vor da
Revin cu un raspuns destul de bun in cazul meu si anume ca operatoarea de la vodafone care mi-a raspuns si dupa ce i-am explicat situatia mea , invocand declaratia 14.1 din contractul cu vodafone mi-a facut o reducere de jumatate din abonament ( 15- 7,5 = 7,5 euro cu tva ) pe o perioada de 3 luni incepand cu 23.08.2012 ( perioada estimata de ea ca se va rezolva prb. cu semnalul in zona )
Sper totusi sa se rezolve prb. semnalului in zona mai repede , fiindca atfel imi vor creste costurile la rcs daca nu pot folosi de acasa serviciile vodafone
Posibile solutii:

1. dati grilajul jos;
2. dati jos releul celuilalt operator;
3. cereti o masurare a puterii emise de releul celuilalt operator(poate traiti in camp electromagnetic ce poate dauna sanatatii dvs si ar trebui sa-i multumiti actualului operator ca respecta ...ceva...)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura orange contine cost suplimentar de trafic date, fara a avea acest serviciu in abonament Ruxandra Urzica Ruxandra Urzica De indata ce am primit factura, am contactat telefonic un consultant \"tel mobila\", deoarece in abonamentul meu cu tel mobila nu este incus serviciul ... (vezi toată discuția)
Problema contract vodafone gabriela_peleanu gabriela_peleanu Buna ziua! Intr-o zi nefasta (18 februarie) am incheiat un contract pentru internet si telefon fix cu Vodafone. Nu le-am putut folosi niciodata fiindca nu ... (vezi toată discuția)
Ce datorii sau obligatii voi avea fata de rcs&rds dupa reziliere unilaterala rdumitru2014 rdumitru2014 am un contract vechi cu rcs rds, nici nu mai stiu pe unde este. dupa contractul initial semnat prin 2005 pentru cablu tv, in octombrie 2014 am semnat anexe ... (vezi toată discuția)