De indata ce am primit factura, am contactat telefonic un consultant "tel mobila", deoarece in abonamentul meu cu tel mobila nu este incus serviciul internet, nici n-am cerut vreodata activarea acestui serviciu. Consultantul, mi-a confirmat traficul de date care a existat in ultimele 6 zile de facturare ( incepand cu aceste 6 zile folosesc un tel cu system de operare android)
Explicatia consultantului a fost ca systemul telefonului “performant” isi abdateaza vremea si alte date de pe internet si eu ar fi trebuit sa solicit blocarea acestui serviciu chiar daca abonamentul meu cu tel mobila nu presupune si trafic de date.
In concluzie am facut o plangere, vizavi de cei 150 lei ce rotunjesc factura mea (ptr 6 zile) si am primit raspuns #-o
"Am analizat situatia pe care ne-ati semnalat-o si va pot confirma faptul ca, d.p.d.v. tehnic, apelurile de date GPRS au fost corect inregistrate in baza de date si facturate in conformitate cu tarifele serviciului de date ale ....."
1-Rugam respectati regulamentul formului si nu utilizati denumiri operatori.Pe acest forum se discuta situatii ,fara a se face trimitere la denumiri persoane fizice/juridice
2-Pentru impunerea la plata servicii pentru care nu ati dat acordul,in baza contractului,sesizati oficial OPC
Serviciul respectiv totusi a fost folosit. Era de datoria dvs. sa stiti ce poate face 'jucaria'. Respectivul mobil cu GPRS este luat de la aceasi firma la care aveti abonamentul ?