avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 224 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Factura \"tel mobila\" contine cost suplimentar de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Factura "tel mobila" contine cost suplimentar de trafic date, fara a avea acest serviciu in abonament

De indata ce am primit factura, am contactat telefonic un consultant, deoarece in abonamentul meu cu tel mobila nu este incus serviciul internet, nici n-am cerut vreodata activarea acestui serviciu. Consultantul, mi-a confirmat traficul de date care a existat in ultimele 6 zile de facturare ( incepand cu aceste 6 zile folosesc un tel cu system de operare android)
Explicatia consultantului a fost ca systemul telefonului “performant” isi abdateaza vremea si alte date de pe internet si eu ar fi trebuit sa solicit blocarea acestui serviciu chiar daca abonamentul meu cu "tel mobila" nu presupune si trafic de date.
In concluzie am facut o plangere la serv de tel mobila, vizavi de cei 150 lei ce rotunjesc factura mea (ptr 6 zile) si am primit raspuns #-o

"Am analizat situatia pe care ne-ati semnalat-o si va pot confirma faptul ca, d.p.d.v. tehnic, apelurile de date GPRS au fost corect inregistrate in baza de date si facturate in conformitate cu tarifele serviciului de date ale tel. mobile"

Ce-am contestat eu si ce au raspuns ei :stunned:

Cel mai recent răspuns: Albert Kurtyan , Consilier juridic 21:46, 11 Octombrie 2010
E un procedeu des intalnit la toate companiile de telefonie mobila. profita de folosirea unui serviciu pentru a te incarca cu diverse servicii care nu sunt parte integranta din contractul de telefonie mobila initial.
B-)
abonamentul meu cu tel mobila nu este incus serviciul internet


GREªIT!
Cititi contractul mai bine.

Nu aveti "extraoptiune" de date, dar aveti acces la transfer de date.

In plus, in momentul in care ati bagat cartela in telefon, ati fost intrebata de program daca doriti instalarea setarilor pentru telefonul dvs.

Ati apasat YES si ati instalat caracteristicile de accesare a retelei prin conexiune de date.

Niciun telefon nu este setat automat sa acceseze internetul pe o retea.
Este nevoie de setari speciale care difera de la operator la operator.

Mai multa atentie! Sau invatati engleza ca sa stiti ce inseamna YES.

E usor sa dai vina pe altii pentru propria ignoranta.

Alberto Kurtyan

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Factura orange contine cost suplimentar de trafic date, fara a avea acest serviciu in abonament Ruxandra Urzica Ruxandra Urzica De indata ce am primit factura, am contactat telefonic un consultant \"tel mobila\", deoarece in abonamentul meu cu tel mobila nu este incus serviciul ... (vezi toată discuția)
Probleme legate de orange romania s.a. blonddy13 blonddy13 In momentul in care m-am inscris m-am gandit ca poate dvs. o sa ma ajutati in aceasta problema si sa-mi dati solutia potrivita. Din 1999 sunt abonat fidel la ... (vezi toată discuția)
Problema cu operator telefonie mobila daniel1979 daniel1979 In urma cu un an si doua luni am incheiat un contract cu Orange. De cateva luni mi-am activat optiunea wap unlimited pe telefon, iar in urma cu aproximativ 20 ... (vezi toată discuția)