In urma cu un an si doua luni am incheiat un contract cu Orange. De cateva luni mi-am activat optiunea wap unlimited pe telefon, iar in urma cu aproximativ 20 zile am facut prostia sa conectez telefonul la un laptop. Nestiind ca nu se conecteaza prin wap unlimited ci prin alt serviciu Orange (acces mobile internet), am folosit internetul pe laptop in decursul a doua zile, timp cumulat 7h, intrand pe diferite site-uri ca: youtube.com etc., pana cand am fost sunat de catre un operator Orange care mi-a spus ca am un cost suplimentar de 280Euro.Din acel moment nu am mai folosit telefonul conectat la laptop, iar a doua zi am fost resunat de un operator Orange care mi-a spus ca dupa reactualizare am un cost de 460Euro si mi-a suspendat automat abonamentul.
Vazand situatia in care ma aflu am facut o cerere de anulare a costului suplimentar din urmatoarele motive:
"- serviciul acces mobil internet nu mi-a fost prezentat corespunzător în momentul întocmirii contractului
- având activă obţiunea wap unlimited, pe care o folosesc de mai mult timp, nu am fost informat că la conectarea telefonul la un PC, conectarea nu se face prin wap unlimited, ci se conectează automat la acces mobil internet. Acest lucru alături de faptul că o să fiu taxată, sau tariful perceput pentru acest serviciu, nu au fost specificate.
- fiind un serviciu activat automat, ar fi trebuit să fie restricţionat de o parolă la fel ca și alte servicii oferite de Orange.
- nu am fost informat și nu am știut că sunt taxată decât în momentul în care am fost sunată de către un operator Orange, care m-a informat despre situaţie și din acel moment nu am mai utilizat acest serviciu. Precizez că până când am fost informată de operatorul Orange am folosit acest serviciu în data de 18/08/2009 și 19/08/2009, timp total cumulate 7ore 46minute, timp în care, ulterior am aflat că acumulasem un cost suplimentar de 464,84 euro, fiind taxată cu 0.90 euro pe MB.
Acest cost suplimentar de 464.84 euro, extrem de mare pentru mine, nu am posibilitatea să-l plătesc și consider că nu este normal și corect să-l plătesc pentru că nu am fost informată despre acest serviciu, fiind activat automat, nu la cererea mea. În plus nu sunt prevederi legate de taxare în broșura cu informaţii și servicii *100#, nu am știut că l-am accesat, nu este restricţionat de o parolă.
În cazul în care soluţia va fi nefavorabilă mă voi adresa unui jurist pentru a putea rezilia contractul, iar recuperarea creanţei faţă de mine va fi o procedură destul de grea și anevoioasă, timp în care va fi adoptată legea insolvenţei persoanelor fizice, unde mă încadrez și eu.
Totuși am speranţa că o să-mi înţelegeţi situaţia creată și o să-mi soluţionaţi favorabil această cerere, pentru a-mi putea respecta obligaţiile contractului, iar după terminarea lui să închei un nou contract sperând să fie o colaborare cât mai bună."
Aceasta cerere am formulat-o eu fara sa ma consult cu cineva, iar raspunsul a fost unul negativ, ca nu o sa-mi anuleze costul suplimentar. De asemenea am fost si la Protectia consumatorului unde am depus o reclamatie, de unde astept un raspuns.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru ca nu mai stiu ce sa fac.
Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns:
daniel1979 , utilizator
03:27, 1 Decembrie 2009