In iulie 2012 am incheiat un contract de telefonie la o anumita companie. Contractul s-a incheiat pe perioada maxima/minima de 24 de luni.Am platit 15 luni,deci mai mult de jumatate.Una dintre optiunile abonamentului era ca timp de 3 luni in primul an si apoi 3 luni din al doilea an de contract voi avea 500 de min cu un nr favorit din alta retea.In primul an nu am avut nevoie de aceasta oferta,dar in anul al doilea ma avantaja,numai ca surpriza: aceasta oferta nu mai exista demult in portofoliul de oferte al companiei si deci,am fost mintita. Am considerat ca atata timp cat nu s-au respectat toate obligatiile contractuale din partea companiei( eu am platit intotdeauna la timp factura) sa fac o notificare catre companie prin care solicit rezilierea unilaterala a contractului. Aceasta notificare am depus-o la o reprezentanta a companiei pe data de 28.10 ac,iar data de reziliere trebuia sa se realizeze de pe 17.11. ac. Pe data de 29. 10 am primit un Sms de la ei in care mi se comunica nr de inregistrare al cererii (am si eu un exemplar al notificarii cu nr de inregistrare si numele reprezentantului, dar fara semnatura,deoarece a refuzat sa semneze) si ca in decurs de 6 zile lucratoare voi primi un raspuns pe care nu l-am primit nici pana astazi. Ce pot face in continuare? Pot merge la ANPC cu exemplarul meu de pe notificarea de reziliere a contractului,cat si cu copia contractului care nu este semnata de niciuna dintre parti( oare este un contract nul?) sau sa mai astept pana se implinesc 30 de zile,dar in acest caz voi mai plati inca o luna factura?
Buna seara.
Spuneti de acea oferta cu 500 minute pentru primele 3 luni ale fiecarui an contractual si ca nu mai exista de mult in portofoliul operatorului. Trebuie sa verificati in exemplarul de contract primit de dvs, acolo fiind trecute toate beneficiile acelui abonament.
Daca optiunea despre care discutati vi s-a comunicat doar verbal si nu este stipulata in contract, nu prea aveti ce face, in momentul semnarii contractului de dvs. se considera ca l-ati citit si v-ati dat acordul.
Nu prea am inteles ce ati mentionat de lipsa semnaturii de pe contract. Va rog sa detaliati.
Contractul de servicii se semneaza in 2 exemplare, cate unul pentru fiecare parte.
Ati discutat la serviciul clienti despre aceasta situatie?
Multumesc frumos pentru raspuns! Acea oferta cu 500 de minute este stipulata in contract,dar ea nu mai exista demult in portofoliul de oferte,din cate am inteles nu exista nici la momentul in care am incheiat contractul,nu la o reprezentanta ci la un magazin care avea franciza sau nu stiu exact care este termenul. In privinta contractului, exemplarul pe care l-am primit eu nu are nicio semnatura,dar datele de identificare ale operatorului care a incheiat contractul,datele mele etc.,da, exista. La momentul respectiv nu mi-am facut probleme ca nu am semnat decat un exemplar cel care a ramas in magazin ca, de obicei,asa se procedeaza si la alte companii,ca exemplarul clientului sa nu fie semnat. Nu sunt o persoana care sa caute nod in papura,dar ma ghidez dupa niste principii destul de solide si nu-mi place sa fiu mintita,in conditiile in care eu sunt corecta. Deci,revin cu intrebarea: sa merg la Anpc cu exemplarul meu de pe notificare si contractul dintre mine si compania respectiva sau sa astept raspunsul pentru cererea de reziliere?
Mergeti cu toate documentele care atesta statutul de client al acelui magazin si operator de telefonie la ANPC. Chiar daca nu este semnat si stampilat, exista inregistrarea datelor dvs. intr-un program folosit de operatori, precum si datele celui care a incheiat si inregistrat acel contract.
Explicati exact ce s-a intamplat, ei se vor sesiza in vederea desfasurarii unei anchete si veti primi un raspuns in acest sens intr-un timp foarte scurt.
Puteti sesiza si va recomand s-o faceti si la serviciul clienti al acelui operator.
Inca o data multumesc! Am sa merg cu toate actele pe care le detin in legatura cu acest contract la ANPC. Nu am apelat la serviciul clienti,intrucat am considerat ca facand acea notificare de reziliere a contractului voi primi si un raspuns de la dumnealor prin posta sau telefonic,dar vad ca nici macar nu respecta termenul (cele 6 zile lucratoare in care ar fi trebuit sa primesc un raspuns,potrivit sms primit) pe care singuri l-au dat.
Cu placere.
Din cele descrise de dvs. reies niste greseli clare asupra obligatiilor reprezentantului in privinta certificarii contractului cu stampila magazinului si a semnaturii angajatului ce a incheiat contractul, in privinta stipularii in contract a unor oferte expirate, precum si refuzul acelui angajat de a semna.
Faceti cat mai repede aceste sesizari, atat la ANPC, cat si serviciul clienti al operatorului, intrucat toate conversatiile sunt inregistrate, avand apoi cat mai multe argumente in avantajul dvs.
Din ce stiu eu, solicitarea de reziliere se face numai la serviciul clienti de catre titularul contractului.
Este foarte posibil sa nu fi inregistrat nimeni solicitarea de reziliere sa vi se suspende abonamentul si sa va vina apoi de achitat taxa de reziliere pentru neplata.