Sunt abonata la pachet de 3X la o mare companie de distribuire.In data de 27.08.2013,am trimis o cerere de reziliere contract,deoarece terminam perioada minima contractuala si in urma unor negocieri telefonice,am fost de acord cu un nou contract pe 2 ani,foarte avantajos.Mi-au trimis contractul prin curier rapid,l-am semnat fiindca cuprindea toti termenii stabiliti telefonic.
In data de 11.09.2013,cineva de la ei in goana dupa comision,mi-a modificat contractul,fara acceptul si semnatura mea,acesta din urma fiind dezavantajos pentru mine si mult mai scump,decat cel negociat si semnat legal.
Am facut deocamdata sesizare telefonica,dar as vrea sa stiu ce optiuni as mai avea,pentru ca vreau sa revin la contractul pe care l-am semnat si acceptat,(cu numai 2 saptamani in urma).
1..As putea apela la OPC?
2.As avea sanse la distribuitor cu o sesizare scrisa?
3.Aveau dreptul sa nu-mi respecte optiunea,mai ales ca aceea a fost acceptata in urma unor negocieri destul de dure si semnata?
Scrie-le; as zice ca un e-mail ar fi suficient pentru ca deja ai dovada ca cineva a fost neserios. Modificarea este ilegala si daca nu revin la ce ai semnat poate constitui motiv de reziliere.
Nu cred ca va fi nevoie sa reclami la ANPC, nu isi permit sa riste o amenda pentru un agent cu capul la castig :)
:offtopic:
De unde atata noroc la de-astea pe tine?
Poate ca ar trebui sa dati detalii referitoare la:
"In data de 11.09.2013,cineva de la ei in goana dupa comision,mi-a modificat contractul,fara acceptul si semnatura mea,acesta din urma fiind dezavantajos pentru mine si mult mai scump,decat cel negociat si semnat legal."
Cum s-a intamplat, ati mai fost contactata de cineva de la firma, v-a prezentat o oferta? Cum ati aflat de schimbare? Ati primit si acest ultim contract cu prevederile dezavandajoase pe care le sugerati?
Am cont personal pe site-ul lor ,unde apare totul de la servicii,la facturi ,plati ,etc.
Am constatat la sectiunea servicii ca aveam alta oferta fata de cea contractata.In plus aveam o gramada de minute oriunde,cadou si eu nu mai cred de mult in Mos Craciun!
Am sunat la relatii cu clientii si de acolo am aflat data schimbarii.Asa s-a facut sesizarea telefonica si imediat alt operator m-a sunat si mi-a spus ca se va remedia situatia .Sper!
Nu am mai fost contactata de nici un agent,nu am primit nici un alt contract,iar de faptul ca e mai dezavantajos financiar noul contract,tot operatoarea de la sesizari a calculat.
Apoi am primit factura online ,unde are o anexa in detaliu si apare clar schimbarea de contract din 11.09.2013 si suma destul de mare de plata.
Nu asteptati prea mult. Peste cateva zile verificati iar daca au facut corectarea. Si da, dupa aceea puteti face si sesizare in scris daca nu se rezolva. De obicei convorbirile/sesizarile telefonice ei le au inregistrate dar cred ca se misca cam greu.
Va multumesc pentru sfaturi,le-am urmat si s-a rezolvat in favoarea mea.
Minutele oriunde alocate fortat,au ramas minute cadou si abonamentul a ramas la valoarea negociata in contractul semnat si ca sa nu fie loc de interpretari,au mai trimis un contract prin posta ,pentru confirmare.
Duminica placuta ,tuturor!