avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 900 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Prelungire contract Telekom
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Prelungire contract Telekom

Am avut un contract de 2 ani cu Telekom, care s-a incheiat pe data de 20 februarie. Pe data de 10 februarie, am primit factura la care aveam de plata un alt tip de abonament, decat precedentul. Sunand la dumnealor, cerand explicatii, mi s-a raspuns foarte nepoliticos ca mi s-a prelungit contractul din data de 27 ianuarie 2015 pentru 24 de luni, invocand faptul ca in urma unei convorbiri telefonice din octombrie 2014, mi-am dat acceptul pentru prelungirea contractului. Eu am fost sunata in perioada respectiva, dar mi se oferea o oferta la pachetul pe care deja il aveam, nediscutand despre prelungirea contractului. Specific ca nu am primit nici un fel de instiintare telefonica sau scrisa cu privire la prelungirea contractului de catre Telekom. Am luat din nou legatura cu un operator care mi-a spus ca deja mi s-a prelungit contractual si nu mai pot face nimic.
Este posibil ca Telekom sa prelungeasca perioada de contract, ba mai mult sa-mi faca un alt contract cu o suma mai mare decat precedenta si cu un alt pachet de servicii fara acordul si semnatura mea? E suficient ca o simpla convorbire telefonica sa tina locul unei semnaturi pe un contract pe al carui continut nu il stiu?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: icoman , utilizator 09:09, 12 Februarie 2017
Nu, nu este posibil sa vi se prelungeasca astfel contractul. Fiind contract incheiat la distanta trebuia, pe langa multe altele, sa fiti informata despre dreptul de retragere in termen de 14 zile si vad ca nu pomeniti nimic despre asta.
Apoi, dar tot foarte important, trebuia sa primiti noul contract si in forma scrisa. Cum inca nu vi l-au trimis profitati de ce spune OUG 34/2014 si solicitati-l pe hartie sau cum vor ei (suport electronic) in asa fel incat sa il puteti studia. Spuneti ca daca nu il primiti ii reclamati ANPC ca n-ati fost informata corect, vi-l vor trimite in mod sigur pentru ca daca ii reclamati ei trebuie sa dovedeasca faptul ca au facut-o si se pare ca nu e deloc asa.

In 14 zile dupa ce il primiti notificati-i in scris ( notificare inregistrata la reprezentanta sau trimisa recomandat cu confirmare de primire) ca nu doriti modificarea si/sau prelungirea contractului, sunt obligati sa va respecte optiunea.

Cititi OUG 34/2014, sunt scrise explicit atat obligatiile lor cat si ale dvs. (art. 5, 6, 8, 9, 10, 11 si 12), ca sa fiti pregatita pentru discutia cu operatorul :)
[ link extern ]
Ultima modificare: Vineri, 20 Februarie 2015
Ares-3, moderator
Va multumesc!
Buna ziua.
Situatie similara cu a doamnei doar ca am fost de acord telefonic sa prelungim pentru 12 luni la un ab. modic de 18 lei/luna.
Problema apare in ianuarie 2017 cand se pare ca am depasit cu 160 minute pe cele din contract, cost 180 lei aferent acestei luni.
Acum ma gandesc ca ei nu mi-au trimis contractul inca (desi telefonic au comunicat ca pot rezilia in 14 zile acea prelungire, dar presupun ca dupa ce il primesc si in scris - -deja au trecut 8 luni de atunci....).

Acum pot negocia cu ei costul acestor 160 minute tarifate de ei la 1 leu/min ? (probabil luni ii sun si voi inreca...)


... prin prisma ideii ca netrimitand acel contract .. nu am fost informat corect asupra costurilor ?

... si oricum cred ca voi solicita rezilierea contractului acestuia daca e posibil.

Multumesc anticipat ...

Ultima modificare: Duminică, 12 Februarie 2017
icoman, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract AlexandruBarbu AlexandruBarbu Buna ziua. Am doua abonamente, unul de telefonie mobila, altul de internet. Cel de telefonie mobila a fost recent reinnoit, din greseala, de tatal meu, dar ar ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom Bogdanel22 Bogdanel22 Buna ziua! Am fost azi la Telekom ca sa reziliez contractul cu ei deoarece nu sunt multumit de serviciile acestora si vreau sa schimb cu alta firma. Mi s-a ... (vezi toată discuția)
Probleme cu un furnizor de televiziune constantinlazar constantinlazar am incheiat pe data de 22 decembrie 2019 un contract tv cu x,am ales un pachet tv in care erau incluse canale documentere ,dupa data de 31, mai precis pe 01 ... (vezi toată discuția)