Buna ziua. Am doua abonamente, unul de telefonie mobila, altul de internet. Cel de telefonie mobila a fost recent reinnoit, din greseala, de tatal meu, dar ar fi vrut sa il rezilieze. Nu a inteles bine ce i s-a comunicat printr-un apel telefonic si a prelungit abonamentul pentru inca doi ani. Celalalt abonament, de internet, cand am facut abonamentul, nu am fost informat ca o sa fie pe o perioada de 2ani, iar eu aveam nevoie doar de 3-4 luni. Asta in cazul in care, la ambele abonamente, nu am primit nici un beneficiu in plus, fata de cel de a imi oferi serviciul pe care il platesc lunar. Cand am vrut sa reziliez abonamentul de internet, mi s-a spus ca pot, dar trebuie sa platesc echivalentul de bani care ar fi trebuit platiti lunar, pana la finalul contractului.
Potrivit art 8, alin 6 din OUG 34/2014
“În cazul în care urmează să se încheie un contract la distanţă prin intermediul telefonului, profesionistul trebuie să confirme oferta consumatorului, al cărui angajament începe doar după ce acesta a semnat oferta sau după ce şi-a trimis consimţământul scris. Aceste confirmări trebuie făcute pe un suport durabil.“
Totodată, potrivit art 9 din OUG 34/2014 “Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14”
Luați legătura cu un avocat pentru a vă face o somație.