avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 697 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Acest articol necesită acces premium. De ce premium?

Ai deja acces premium? Intră în contul tău!

Activează serviciul Premium pentru acces nelimitat!


avocatnet.ro Premium te informează zilnic, în timp real, pe email sau direct în platformă, ori de câte ori se modifică legi importante pentru tine și afacerea ta.


Înscrie-te până la 20 septembrie 2025 și ai acces la toate articolele avocatnet.ro și, în funcție de abonamentul ales, la newslettere specializate pentru: Fiscal, HR, Juridic sau Management.


Vreau acces Premium
Toate evenimentele Fiscal HR Juridic SSM Mediu

« Înapoi la lista evenimente

Sănătatea și securitatea în muncă în cazul telesalariaților. Aspecte importante și recomandări practice

Dată eveniment

7 Iunie 2022

Invitați

  • Dan Năstase - Consilier juridic specializat în relații de muncă

Moderatori

Odată ce s-a sfârșit perioada în care telemunca era impusă angajatorilor din România pentru limitarea răspândirii COVID-19, companiile care doresc să păstreze telemunca drept opțiune pentru cel puțin unii dintre salariați, prezenți sau viitori, trebuie să acorde ceva mai multă atenție tuturor aspectelor pe care, în ultimii doi ani, le-au neglijat în privința acestui tip de muncă.