avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 318 soluții astăzi
Acasă Subiect: administrarea personalului
Subiect: administrarea personalului
ACCES GRATUIT

Cum îți alegi contabilul și inspectorul de resurse umane, doi oameni esențiali în afacerea ta

Accountable în Start-up
4 Octombrie 2016 | 3 | 61976 | Timp de citire: 7 min.

Întreprinzătorii români se luptă zi de zi cu birocrația și multiplele obligații legale pe care le au. Pe fiecare plan al activității lor există autorități către care trebuie să raporteze, documente și registre de completat, proceduri stricte de conceput și urmat și multe altele asemenea. Nu este de mirare că, în acest context, întreprinzătorii ajung să privească ținerea evidențelor contabile și administrarea personalului ca fiind doar niște obligații impuse prin lege. Aceste două aspecte din viața unei afaceri sunt însă mult mai mult decât atât, reprezintă două dintre cele cinci funcțiuni ale firmei definite în literatura de management și buna lor funcționare oferă întreprinzătorului posibilitatea de a fi profitabil, de a-și îndeplini obiectivele și de a crea o afacere pe termen lung, care va trece testul timpului si va putea fi transmisă din generație în generație. Citește articolul