Anul acesta, avocatnet.ro împlinește 20 de ani și, pentru că ne citești, îți oferim un voucher aniversar pe care îl poți utiliza la serviciile noastre. Descarcă voucherul
Dacă apar probleme la transmiterea fișierelor de la casele de marcat cu jurnal electronic la sistemul de monitorizare, autoritățile îi vor informa lunar pe comercianți prin intermediul Spațiului Privat Virtual (SPV). Practic, acest lucru se va întâmpla după conectarea caselor de marcat la sistemul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), operațiune ce a început de câteva zile. Citește articolul
De miercuri, companiile pot începe în sfârșit procesul de conectare a caselor de marcat cu jurnal electronic la sistemul de monitorizare al Fiscului, conform unui nou calendar oficializat recent, după ce calendarul inițial din 2020 a fost abandonat. Din moment ce există aparate aflate în zone fără acces la internet, acestea vor putea funcționa mai departe offline, dar numai dacă firmele anunță Fiscul prin transmiterea online a unei declarații pe propria răspundere, formular care este disponibil deja pentru firme. Citește articolul
Astăzi începe conectarea caselor de marcat cu jurnal electronic la sistemul de monitorizare al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), ocazie cu care autoritățile au pus la dispoziție un ghid cu indicații. În esență, comercianții trebuie să știe că nu trebuie să se ocupe ei personal de conectarea efectivă a aparatelor. Această operațiune o face un tehnician al firmei cu care are contract comerciantul (adică, de obicei, cineva de la firma de la care a fost cumpărată casa de marcat), ne-au explicat recent specialiștii Patronatului Comercianților și Servisanților de Case de Marcat din România (PCSCMR). Citește articolul
Deși conectarea caselor de marcat cu jurnal electronic la sistemul de monitorizare ar fi trebuit să fie deja în derulare, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a oficializat azi un nou calendar. Concret, firmele încep efectiv conectarea la data de 31 martie 2021, operațiunea urmând să se termine în noiembrie 2021. Citește articolul
Începând cu luna februarie 2021, companiile care cumpără case de marcat ar trebui să le conecteze la sistemul național de monitorizare al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) în ziua în care le instalează, conform legislației în vigoare. Citește articolul
Ultimele luni au adus câteva noutăți importante despre care ar trebui să știe comercianții și prestatorii de servicii obligați să folosească aparate de marcat cu jurnal electronic. În esență, ne referim la recuperarea costurilor cu casele de marcat și la conectarea aparatelor la sistemul național de monitorizare al Fiscului. Citește articolul