Având în vedere că în zona de retail impactul financiar al unui control efectuat de Administrația Fondului de Mediu (AFM) este semnificativ, ne-am gândit să venim în întâmpinarea agenților economici. Prin intermediul acestui articol, încercăm să oferim câteva detalii nu doar cu privire la obligațiile agenților economici către AFM, dar și cele mai comune responsabilități ce trebuie îndeplinite conform reglementărilor Agenției pentru Protecția Mediului (APM). Citește articolul
O societate poate fi controlată de inspectorii Administrației Fondului pentru Mediu (AFM) în cazul în care aceasta a achiziționat de pe piață externă (intra și extracomunitară) produse ambalate cu scopul de a le distribui pe piață românească. De asemenea, societatea mai poate fi verificată și dacă achiziționează ambalaje (atât de pe piață internă, cât și de pe cea externă), cum sunt, de exemplu: cutiile de carton, folie de plastic, pungi personalizate ș.a.m.d, pe care le va folosi ulterior pentru distribuirea produselor proprii pe piața din România. Citește articolul