ACCES GRATUIT
Recenzia saptamanii: Marketing fara costuri - Jay Conrad Levinson
Pe coperta scrie asa: “Seria Guerilla Marketing. Marketing fara costuri pentru luptatorii de gherila. 100 de tactici fara costuri pentru promovarea afacerii si Energizarea profiturilor tale”. Eu nu mi-am dat seama exact care este titlul si care sunt subtitluri dar am sa numesc cartea Marketing fara costuri ca sa o pot diferentia de Guerilla Marketing Excellence (GME).
Articolul continuă mai jos
Din pacate, daca ati citit deja recenzia la GME, nu am prea multe lucruri noi sa va spun. Daca ati citit si cartea GME atunci nu merita nici macar sa o cumparati pe cea despre care scriu astazi. Desi forma si structura sunt diferite, Marketing fara costuri este o reeditare, cu ceva adaugiri.
Aceleasi sfaturi banale de genul “Profita de listarea gratuita in diverse ghiduri” sau “Participa la dezbateri televizate”, aceleasi clisee de marketing de tipul “Bazeaza-te pe promovarea prin viu grai”, acelasi Levinson obosit, vlaguit, depasit de vremuri. Ii apreciez insa consecventa obsesiva si agresivitatea de bulldog pe care o propovaduieste in toate cartile sale. Si cum as putea sa nu o fac? Pana la urma, tipul are la vanzare, pe Amazon.com, 90 de carti diferite, a scos cea mai de succes serie de carti de marketing din istorie, serie tradusa in 41 de limbi, multe dintre aceste intrand la categoria de lectura obligatorie in programele de MBA.
Din punctul meu de vedere, desi originalul (Guerilla Marketing, 1982) este o carte foarte buna, intr-adevar un must-read, Levinson s-a stins iar majoritatea vanzarilor se fac pe baza succesului sau initial, succes care a inceput intr-un moment in care concurenta pe piata de carte de marketing era extrem de slaba.
Ca o concluzie, desi cartea da bine intr-o bilblioteca de marketing, nu as recomanda cumpararea. O veti gasi, probabil, intr-un an - doi, in anticariate si va va folosi la fel de mult cum v-ar folosi daca ati citi-o acum. Adica deloc.
O recenzie de: Andrei Rosca
Pentru mai multe recenzii, accesati BookBlog.ro - ghidul cartilor care conteaza.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)