Aceleasi sfaturi banale de genul “Profita de listarea gratuita in diverse ghiduri” sau “Participa la dezbateri televizate”, aceleasi clisee de marketing de tipul “Bazeaza-te pe promovarea prin viu grai”, acelasi Levinson obosit, vlaguit, depasit de vremuri. Ii apreciez insa consecventa obsesiva si agresivitatea de bulldog pe care o propovaduieste in toate cartile sale. Si cum as putea sa nu o fac? Pana la urma, tipul are la vanzare, pe Amazon.com, 90 de carti diferite, a scos cea mai de succes serie de carti de marketing din istorie, serie tradusa in 41 de limbi, multe dintre aceste intrand la categoria de lectura obligatorie in programele de MBA.
Din punctul meu de vedere, desi originalul (Guerilla Marketing, 1982) este o carte foarte buna, intr-adevar un must-read, Levinson s-a stins iar majoritatea vanzarilor se fac pe baza succesului sau initial, succes care a inceput intr-un moment in care concurenta pe piata de carte de marketing era extrem de slaba.
Ca o concluzie, desi cartea da bine intr-o bilblioteca de marketing, nu as recomanda cumpararea. O veti gasi, probabil, intr-un an - doi, in anticariate si va va folosi la fel de mult cum v-ar folosi daca ati citi-o acum. Adica deloc.

Pentru mai multe recenzii, accesati BookBlog.ro - ghidul cartilor care conteaza.
Comentarii articol (0)