Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriEste clar ca avem de-a face cu o carte scoasa pe piata de niste oameni de marketing. Se pune accent pe titlu si coperta, elementele care in momentul de fata vand cel mai bine o carte, cel putin in Romania. Sun Tzu - Strategii de marketing e o carte cu o coperta buna, tipic americana, si un titlu destept care leaga un domeniu foarte vast insa destul de “la moda” (strategii de marketing) de un chinez care, la 2500 de ani dupa moarte, inca prinde la public. Citește articolul
Cand David Ogilvy spune: Nimanui n-ar trebui sa i se permita sa aiba de-a face cu publicitatea pana nu a citit de sapte ori Publicitate stiintifica. Mie mi-a schimbat viata. - nu ai ce sa comentezi. Pur si simplu incepi sa citesti. Cand un astfel de nume rasunator in publicitate isi exprima o parere atat de pretioasa, orice contestare ar fi nelalocul ei. Citește articolul
Am inceput sa citesc cartea lui Goleman cu asteptari foarte mari. Stiam destul de multe despre inteligenta emotionala (EQ) si despre cat de mult este subestimata de majoritatea oamenilor. In plus, teoria leadership-ului mi s-a parut intotdeauna interesanta desi de multe ori are prea putin de a face cu practica. Iar asta se intampla fiindca leadership-ul e, din punctul meu de vedere, mai degraba un talent decat un set de abilitati. Citește articolul
Am sa fiu direct: Howard Gardner e genial. Citește articolul
In marketing, sexul vinde a devenit cliseu. Da! Sexul vinde sau, cel putin, vindea! Insa nu chiar asa cum isi imagineaza neinitiatii (in marketing, nu va ganditi la altceva!) Citește articolul
Cand David Ogilvy spune: “Nimanui n-ar trebui sa i se permita sa aiba de-a face cu publicitatea pana nu a citit de sapte ori Publicitate stiintifica. Mie mi-a schimbat viata.”, nu ai ce sa comentezi. Pur si simplu incepi sa citesti. Cand un astfel de nume rasunator in publicitate isi exprima o parere atat de pretioasa, orice contestare ar fi nelalocul ei. Citește articolul
Pe coperta scrie asa: “Seria Guerilla Marketing. Marketing fara costuri pentru luptatorii de gherila. 100 de tactici fara costuri pentru promovarea afacerii si Energizarea profiturilor tale”. Eu nu mi-am dat seama exact care este titlul si care sunt subtitluri dar am sa numesc cartea Marketing fara costuri ca sa o pot diferentia de Guerilla Marketing Excellence (GME). Citește articolul
Funky Inc. este noul model de companie propus de Jonas Ridderstrale si Kjell Nordstrom. O companie perfecta intr-o economie de piata inca destul de departe de perfectiune, o solutie care se vrea universala insa nu poate fi aplicata peste tot. Asta nu inseamna insa ca a tinde catre acest ideal e un lucru rau. Ba din contra! Citește articolul
Cartea are un iz exemplificator. E un fel de cod invers al Bunelor Maniere, seamana cu o lucrare de doctorat in nesimtologie. Este impanata cu prea multa literatura pentru a fi un studiu, este structurata prea stiintific pentru a fi literatura. Pe scut, o varza de studiu cu foi literare. Un fel de pilula umoristica gen Paul Everac extinsa la dimensiunile unei carti. Citește articolul
Donald Trump e un arogant. Asa il consider eu pe tipul care practic detine Manhattanul. In plus, mi se pare ca isi trateaza angajatii execrabil si ca e un om de afaceri mult prea autoritar. Citește articolul