Decizia nr. 1105/2007 din 20/12/2007 pentru modificarea Deciziei Consiliului National al Audiovizualului nr. 187/2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual.
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 5 din 04/01/2008
Newsletter avocatnet.ro: 10 lucruri de știut astăzi! Primești gratuit, zilnic, în căsuța ta de email, sinteza zilei avocatnet.ro cu cele mai importante noutăți, știri și analize de context.
Avand in vedere dubla calitate a Consiliului National al Audiovizualului de garant al interesului public si de unica autoritate de reglementare in domeniul programelor audiovizuale, in temeiul art. 17 alin. (1) lit. d) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificarile si completarile ulterioare,
Consiliul National al Audiovizualului adopta urmatoarea decizie:
Articol unic. - Decizia Consiliului National al Audiovizualului nr. 187/2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 338 din 14 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La articolul 138, alineatul (3) va avea urmatorul cuprins:
"(3) In publicitatea adresata copiilor in varsta de pana la 12 ani, referitoare la alimente, este interzisa folosirea celebritatilor, personalitatilor sau medicilor; se excepteaza publicitatea la alimentele naturale."
2. La articolul 138, alineatul (4) va avea urmatorul cuprins:
"(4) In publicitatea adresata copiilor in varsta de pana la 12 ani, pentru produse alimentare, este permisa asocierea acestora cu alte produse nealimentare destinate copiilor, cum ar fi jucarii, abtibilduri si altele asemenea, cu conditia mentionarii, sub forma scrisa sau prin imagini, a unor caracteristici ale produsului alimentar ori ale marcii. Prezentarea trebuie sa puna accent pe calitatile produsului alimentar."
3. La articolul 138, dupa alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (6), cu urmatorul cuprins:
"(6) In sensul prezentului cod, prin publicitate adresata copiilor in varsta de pana la 12 ani se intelege publicitatea difuzata in cadrul unui program cu o audienta formata din minimum 70% copii in varsta de pana la 12 ani."
Presedintele Consiliului National al Audiovizualului,
Rasvan Popescu
Bucuresti, 20 decembrie 2007.
Nr. 1.105.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (0)