Pana in 23 septembrie, cei care devin clienti ai serviciului de Internet Banking al Bancii Transilvania - BT 24, precum si cei care-l recomanda unor persoane fizice si juridice pot sa castige cate un laptop.
Extragerea urmatoare, programata - conform regulamentului campaniei - pentru data de 6 octombrie a.c., va desemna alti 10 castigatori, dintre clientii Bancii Transilvania, care vor primi cate un laptop.
De ce sa apelati la serviciul de Internet Banking BT 24?
BT 24 inseamna flexibilitate si mobilitate. Prin solutia de Internet Banking a Bancii Transilvania se asigura acces rapid si sigur la conturile proprii. In acelasi timp, aceasta permite efectuarea unei game vaste de operatiuni bancare. Serviciul este non-stop la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, in tara si in strainatate.
Este necesar doar un computer conectat la Internet, iar aplicatia BT 24 poate fi accesata in conditii de maxima siguranta.
Comisioanele practicate la operatiunile transmise prin Internet Banking sunt mai mici, in medie, cu 10% fata de cele percepute la ghiseu. Plata utilitatilor in conturile colectoare deschise la Banca Transilvania sunt gratuite, la fel si transferurile intre conturile proprii ale aceluiasi client.
In plus, persoanele fizice care aleg acest serviciu BT beneficiaza de un abonament lunar gratuit pentru primele 6 luni de utilizare.
BT 24 permite efectuarea unui spectru larg de operatiuni
Prin intermediul serviciului BT 24 se pot realiza urmatoarele tipuri de operatiuni: plati in lei catre orice beneficiar; plati in lei catre parteneri cu conturi deschise la Banca Transilvania; plati catre Trezorerie – inclusiv taxe si impozite locale; plata utilitatilor – printre care sunt gratuite cele pentru companiile: Romtelecom, Orange, Vodafone, UPC, Electrica Transilvania Nord, Distrigaz Sud; alimentari de card - inclusiv pentru acoperirea rulajului minim de pe cardurile de credit, in cazul persoanelor fizice; plati valutare interne si externe; tranzactii de schimb valutar - inclusiv la curs negociat si tranzactii forward sau constituirea & desfiintarea de depozite.
Mai multe informatii despre BT 24
Pentru cei interesati de serviciul de Internet Banking a Bãncii Transilvania, o descriere a acestuia poate fi consultatã pe site-ul www.bancatransilvania.ro. In plus, poate fi apelat serviciul de Call Center al Bancii Transilvania, la numerele de telefon 0801 01 0128 (BT) – din reteaua Romtelecom, 0264 30 80 28 (BT) – din orice retea, inclusiv international sau *8028 (BT) – apelabil din retelele Vodafone si Orange. Banca pune la dispoziþia clientilor si un alt canal de comunicare, electronic, printr-o adresa de e-mail la care sunt asteptate si solutionate toate solicitarile: contact@bancatransilvania.ro. Pe langa toate acestea, detalii referitoare la BT 24 pot fi obtinute la oricare dintre cele aproape 520 de sedii ale Bancii Transilvania.
BT 24, un serviciu de succes al Bancii Transilvania
Pana acum, cele mai frecvente operatiuni transmise prin Internet Banking au fost platile in lei. In ordine, ca numar, urmeaza platile in valuta, vanzarile si cumpararile de valuta, precum si constituirea si lichidarea de depozite.
Pe viitor, Banca Transilvania intentioneaza, in primul rand, sa detalieze informatiile bancare care apar pe extrasele de cont si in alte rapoarte similare ale aplicatiei. De asemenea, o prioritate este oferirea de noi alternative de securizare/logare in BT 24, precum si acordarea unui acces mai facil, cu o adresabilitate mai mare.
Datoritã beneficiilor pe care le oferã, BT 24 are tot mai mulþi utilizatori.Astfel, in primele 8 luni ale anului 2008, numarul de utilizatori noi s-a dublat fata de numarul de clienti noi setati in intreg anul 2007, numarul fiind in continua crestere.
Comentarii articol (1)