Avocatnet.ro a reusit sa atraga in februarie 2009 un numar de 489 de mii de utilizatori unici, care au vizitat siteul de peste un milion de ori, afisand peste 3,34 milioane de pagini ale portalului. Datorita acestei audiente, Avocatnet.ro se mentine (ca si in ultimii 3 ani) lider detasat al segmentului de informatie juridica din Romania.
Cifre furnizate de SATI.ro
Portalul Avocatnet.ro a reusit sa atraga, in luna februarie 2008, 489.774 vizitatori unici, conform
cifrelor furnizate de SATI, studiul privind traficul de internet desfasurat de Biroul Roman al Tirajelor. Audienta Avocatnet.ro a crescut astfel cu 103,75% fata de cifrele inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut.
Clasamentul SATI in categoria Legislatie
este completat de Conta.ro, care a reusit sa atraga 204.018 utilizatori unici in februarie 2008, in crestere cu 32% fata de perioada similara a anului trecut.
Cifre furnizate de Trafic.ro
In privinta
clasamentului Trafic.ro, Avocatnet.ro conduce cu 481.761utilizatori unici atrasi in februarie 2008, fiind urmat, in ordine, de DreptOnline.ro (cu 239.039 utilizatori unici), Conta.ro (cu 199.218 utilizatori unici), EuroAvocatura.ro (147.341 vizitatori unici) si Juridice.ro (130.669 vizitatori unici).
Informatii despre portalul Avocatnet.ro
Portalul Avocatnet.ro reuneste audienta urmatoarelor domenii de internet: avocatnet.ro (89.56%), contractdemunca.ro (10.60%), infosrl.ro (7.83%), modeldecontract.ro (6.13%), taxeimpozite.ro (10.77%). (calcul bazat pe ponderea clientilor unici inregistrati de fiecare domeniu individual in numarul de clienti unici ai domeniului principal)
Informatii despre SATI.ro
Prin lansarea rezultatelor SATI, BRAT include în zona sa de studiu ºi mediul on-line, rãspunzând astfel nevoilor membrilor sãi.
Studiul de Audienþã ºi Trafic Internet este un studiu complet nou, realizat dupã o metodologie acceptatã la nivel internaþional, utilizatã cu succes în þãri ca Austria, Germania, Spania sau Elveþia ºi oferã informaþii detaliate referitoare la traficul, audienþa ºi profilele vizitatorilor site-urilor din România.
Obiectivul Departamentului Internet a fost realizarea unui sistem de evaluare a siteurilor web: mãsurare trafic, mãsurare audienþã ºi determinarea profilelor socio-demografice ale vizitatorilor, dar ºi obþinerea de informaþii generale referitoare la utilizarea Internetului în România. Acestea acopera interesele mai multor categorii de jucãtori: agenþii ºi clienþi de publicitate, editori de site-uri web ºi regii.
Comentarii articol (7)