Succesul nu consta doar in forta companiei in sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta. Aflati secretul companiei Li & Fung, cea care si-a dovedit succesul inregistrând un profit de 8 miliarde de dolari din articole vestimentare si alte bunuri destinate marcilor de renume si retailerilor – fara a detine nici macar o singura fabrica.
Victor Fung, William Fung si Jerry Wind dezvaluie in Concurenta intr-o lume plata. Cum sa construim o companie intr-o lume fara granite modul in care Li & Fung a inlocuit infrastructura „de moda veche” si punctele de lucru care aveau un numar imens de angajati cu o retea fluida care poate crea, fabrica si livra oriunde, aproape orice. Cheia succesului in aceasta lume este un set de principii destinate „orchestrarii retelei”, descris pentru prima data in aceasta carte. Autorii examineaza felul in care aceste principii pot fi aplicate in procesul de fabricare, in servicii, precum si in alte industrii. Va arata cum puteti construi si orchestra propria retea de talie mondiala.
* Concurati „retea vs. retea“ – si castigati!
* Creati o „mica-mare“ companie care combina proportia cu mobilitatea.
* Stabiliti relatii la distanta, dar strânse, cu furnizorii.
* Mentineti echilibrul intre control si putere, stabilitate si inovatie.
* Gestionati „urcusurile si coborâsurile“ din lumea plata – incepând de la politica pâna la terorism.
Li&Fung a fost un pionier in crearea si gestionarea organizatiilor destinate unei lumi fara granite. Aceasta carte reflecta o intelepciune pe care companiile vor trebui sa o adopte pentru a atinge succesul in urmatoarea etapa globala.
Kenichi Ohmae, autor al cartilor Lumea fara granite si Urmatoarea etapa globala
Lumea plata care a rezultat in urma globalizarii lanturilor de valoare determina o trecere fundamentala de la strategii si modele de afacere centrate pe companie la strategii centrate pe retea. Aceasta carte ofera o viziune revolutionara privind modul in care Li & Fung a construit modele de afaceri centrate pe retea care s-au dovedit a fi si profitabile si rezistente. Pentru directorii si analistii care se intreaba incotro ne indreptam, aceasta carte furnizeaza elementele-cheie de succes pentru strategiile bazate pe retele si inovatiile pe care autorii sunt pe cale sa le implementeze. De altfel, o realizare extraordinara!
Paul R. Kleindorfer, Profesor in stiinta managementului, Anheuser-Busch, Scoala Wharton a Universitatii din Pennsylvania, Distins Profesor de Cercetare, INSEAD
Concurenta intr-o lume plata imbina intr-o maniera originala gândirea inovatoare privind structurile bazate pe concepte temeinice si binecunoscute in domenii precum planificarea afacerilor si contabilitate. Prin evidentierea principiilor de orchestrare a retelei, autorii au deschis o usa catre o schimbare incununata de succes intr-o zona in permanenta expansiune.
Lennart S. Lindegren, fost vicepresedinte, strategie, PricewaterhouseCoopers, LLP
Momentan, intreaga lume se confrunta cu provocarea manageriala descrisa in „lumea plata“ a lui Friedman. Autorii au intocmit un manual practic obligatoriu privind abordarile operationale si strategice menite sa nu va aduca doar supravietuirea, ci si succesul in aceasta lume ciudata. Ei pun sub semnul intrebarii multe notiuni traditionale de control si ceea ce inseamna intr-adevar o afacere, dar ofera si niste viziuni uimitoare bazate pe propria lor aventura in aceasta „lume plata”.
Colin Crook, Presedinte, Penberen Center si fost CTO, Citicorp
Despre Autori
Prof. Victor K. Fung
Presedinte al trustului Li & Fung si vicepresedinte al Camerei Internationale de Comert. Detine titlul de doctor in stiinte acordat de Universitatea Harvard.
Prof. William K. Fung
Managing Director al trustului Li&Fung. Fost presedinte al Camerei Generale de Comert din Hong Kong si al Asociatiei Exportatorilor din Hong Kong. Detine un MBA acordat de Harvard Business School.
Yoram (Jerry) Wind
Profesor la Institutul Lauder si profesor de marketing la Wharton School, Universitatea din Pennsylvania. Este expert, consultant si lector in domeniul comportamentului de preluare a afacerilor, segmentarea pietii si strategii de marketing. Printre cartile lui se numara „Puterea gândirii imposibile“. Detine titlul de doctor in stiinte acordat de Universitatea Stanford.
Pentru a comanda aceasta carte, te asteptam in Magazinul Avocatnet.ro!
Comentarii articol (0)