ACCES GRATUIT
ZRP: Procesul de rebranding marcheaza schimbarea de imagine a casei de avocatura
Zamfirescu Racoti Predoiu a demarat la, inceputul anului 2009, un program amplu de rebranding prin care au fost redefinite misiunea, viziunea si valorile firmei de avocatura, care a inclus crearea unor noi elemente de identitate vizuala, informeaza un comunicat de presa al casei de avocatura, remis catre Avocatnet.ro.
Articolul continuă mai jos
Potrivit ZRP, procesul de rebranding marcheaza reinventarea identitatii vizuale a firmei si vizeaza regandirea strategiei de pozitionare si diferentiere a brandului ZRP pe piata serviciilor de avocatura de business din Romania.
Prima etapa a proiectului de rebranding – schimbarea logotipului, a fost recent finalizata. Declinarea noului concept creativ pe materialele de prezentare a firmei va fi implementata in cadrul celei de-a doua etape, pana la sfarsitul lunii aprilie. Noua identitate urmeaza a fi integrata si diviziei de taxe afiliata casei de avocatura.
Acest proces reprezinta o continuare fireasca a actiunilor de aliniere la tendintele unui mediu de afaceri dinamic, dar si de anticipare a asteptarilor clientilor care acceseaza serviciile ZRP.
„Obiectivul nostru este acela de a ne diferentia intr-o piata de avocatura competitiva, prin consolidarea identitatii corporatiste, stabilirea unor criterii care definesc valoarea serviciilor oferite, comunicarea valorilor de brand care stau la baza succesului nostru si transformarea relatiei cu clientii intr-o experienta memorabila”, a declarat
Ioana Racoti, Co-Managing Partner Zamfirescu Racoti Predoiu.
“Valoarea serviciilor oferite de Zamfirescu Racoti Predoiu porneste din interior. De aceea vom desfasura programe de comunicare interna care incurajeaza viziunea, personalitatea si talentul fiecarui om din echipa. Strategia de comunicare interna si externa se va concentra pe un mesaj unitar care reflecta ADN-ul ZRP si reitereaza promisiunea inovatiei, consecventei, calitatii si discretiei”, a adaugat
Calin Zamfirescu, Co-Managing Partner Zamfirescu Racoti Predoiu.
Strategia de brand si elementele creative au fost construite de agentia de publicitate Propaganda.
“Am propus sahul ca univers pentru rebrandingul ZRP pentru ca surprinde intr-o dimensiune simbolica activitatea casei de avocatura. In sah, ca si in business, performanta cere disciplina, miscari tactice, strategii de amploare, cunoasterea perfecta a regulilor si a mutarilor castigatoare, dar si creativitate si instinct. Sloganul One Move Ahead face parte din acelasi univers si contine intr-o forma concisa ceea ce isi propune ZRP, si anume sa aiba intotdeauna un avans, sa fie cu un pas inaintea tuturor”, a sintetizat
Paul Cioran, copywriter Propaganda.
__
Zamfirescu Racoti Predoiu (ZRP) este una dintre cele mai importante societati de avocatura din Romania, infiintata in anul 2006 prin fuziunea a doua case de avocatura locale de renume: Calin Zamfirescu & Asociatii si Racoti Predoiu & Asociatii. ZRP ofera servicii eficiente si de inalta calitate atat pe partea de consultanta in toate sectoarele avocaturii de business, cat si pe cea de litigii.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)