ACCES GRATUIT
Business-uri lansate cu succes in plina criza
"Fondurile alocate consultantei "de la A la Z" ar trebui sa creasca in 2011 in bugetul fiecarei firme, pentru a permite valorificarea eforturilor depuse in ultimii doi ani si cresterea viitoare. Cea mai buna dovada in acest sens o constituie business-urile lansate in acest an de criza si incluse in programul "Start&Grow", prin care au beneficiat de consultanta globala de la parteneri cu multa experienta in diferite domenii (marketing si PR, contabilitate si fiscalitate, resurse umane etc): toate s-au dezvoltat cu succes si trec in urmatoarea etapa de evolutie, a aratat Mirela Serban, Managing Partner R&M Audit.
Articolul continuă mai jos
Programul Start&Grow a fost lansat in aprilie 2010 de catre startups.ro (portal destinat antreprenorilor) si Microsoft Romania; patru start-up-uri au fost selectate sa primeasaa, pana la finalul anului curent, sprijinul celei mai bune echipe de antreprenori si specialisti din tara. Intre partenerii care au oferit consultanta gratuita celor patru noi business-uri s-au aflat Radu Tudorache, M Grup (mentoring pentru snceperea si dezvoltarea unei afaceri), Radu Georgescu, GeCAD (mentoring pentru inceperea si dezvoltarea unei afaceri), George Butunoiu, GB Consulting (consultanta in resurse umane), Salans (consultanta juridica), Accelera (consultanta in vanzari si marketing) si R&M Audit (contabilitate si consultanta fiscala).
Start-up-urile selectate si incluse in program au fost “Bacania Veche” (retail), “Tudor. Personal Tailor” (servicii- confectii imbracaminte barbati), Asteco Lifestyle (servicii- centru de nutritie all-inclusive) si Kenubi (IT- dezvoltare software).
Potrivit datelor Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania, numarul procedurilor de insolventa “a explodat” anul trecut, cand s-au inregistrat peste 20.000 de dosare, comparativ cu cca 14.000 de dosare in 2008. Se pare ca, in 2010, numarul dosarelor de insolventa s-a mentinut extrem de ridicat: in primul semestru, un numar total de peste 11.000 companii se aflau in diverse stadii ale procedurii de insolventa, conform analizelor efectuate de firme cu specializare in domeniu.
“In acest context, faptul ca afaceri nou lansate in acest an de criza au rezistat si s-au dezvoltat este extrem de relevant pentru plusul de valoare pe care consultatii il pot aduce unei firme. Din pacate, in multe cazuri, printre costurile taiate de companii s-au aflat si cele de consultanta in diferite domenii, iar acest fapt le-a afectat activitatea o data in plus. Avand in vedere ca 2011 are perspective economice mai bune decat anul curent, bugetul oricarei companii ar trebui sa acorde atentie consultantei: anul viitor va fi cel in care cotele de piata pot fi crescute astfel incat sa asigure un impuls de dezvoltare viabila pe multi ani”, a subliniat Mirela Serban.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)