ACCES GRATUIT
Schimbari in structura organizatorica a societatii de avocati Grosu si Asociatii
Grosu si Asociatii, una dintre societatile din zona avocaturii de business ce activeaza de peste zece ani pe piata din Romania, incepe anul cu o serie de modificari la nivel organizatoric. Astfel, incepand cu luna ianuarie a acestui an, au fost numiti noi coordonatori ai departamentelor: Consultanta, Litigii, Societati si Organizatii Neguvernamentale si Administrativ - Financiar.
Articolul continuă mai jos
„Decizia a fost luata in cadrul unui proces firesc de dezvoltare a firmei si a diversificarii proiectelor pe care le gestionam. Modificarile intervenite in structura organizatorica sunt menite sa perfectioneze maniera de lucru si sa optimizeze timpul alocat fiecarui proiect”, a declarat
Bogdan Grosu, Managing Partener al S.C.P.A. Grosu si Asociatii.
Desemnarea celor patru persoane pentru pozitia de coordonator are la baza performante profesionale individuale, insa reprezinta, in aceeasi masura, si o recunoastere a aptitudinilor si a rezultatelor inregistrate la nivel de echipa.
Astfel, una dintre noutatile acestui inceput de an se refera la numirea avocatului
Robert Bunea in pozitia de coordonator al Departamentului Consultanta, numire ce are loc dupa aproximativ cinci ani de activitate in cadrul S.C.P.A. Grosu si Asociatii.
Pentru Departamentul Litigii, echipa Grosu si Asociatii a desemnat-o coordonator pe avocat
Oana Mulesiu. Specializata pe litigii civile si comerciale, Oana este absolventa unor studii de Master in domeniul Drepturilor omului din cadrul Facultatii de Drept a Universitatii Montpellier.
Coordonarea activitatilor Departamentului Societati si Organizatii Non-Guvernamentale, incepand cu luna ianuarie, este preluata de catre avocat
Catalina Popescu. Aceasta s-a alaturat echipei in anul 2008 si este specializata in asistenta juridica privind activitatile societatilor comerciale (infiintari, fuziuni, dizolvari si lichidari).
O alta modificare de structura se refera la numirea
Elenei Mihaescu in pozitia de coordonator al Departamentului Administrativ – Financiar. In aceasta calitate, Elena se va ocupa de gestionarea activitatilor auxiliare serviciilor juridice, cu aport semnificativ la performantele generale ale echipei.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)