Porsche Inter Auto (PIA) a inregistrat, in primul semestru din 2011, o crestere cu 40% a vanzarilor, in comparatie cu perioada similara a anului trecut, desi piata auto din Romania nu s-a dezghetat si nici nu a dat semne de revenire majore, a anuntat miercuri compania intr-un comunicat de presa.
Newsletter avocatnet.ro: 10 lucruri de știut astăzi! Primești gratuit, zilnic, în căsuța ta de email, sinteza zilei avocatnet.ro cu cele mai importante noutăți, știri și analize de context.
„Punctul forte al retelei PIA este reprezentat de calitatea serviciilor care ne consolideaza pozitia pe piata. Cresterea noastra in cifre se datoreaza mentinerii relatiilor cu clientii de flota si cu clientii loiali. Ne straduim in permanenta sa venim cu oferte pliate pe nevoile actuale ale companiilor, respectiv ale clientilor persoana fizica. Ne-am atins obiectivele si am reusit sa depasim rezultatele obtinute in aceeasi perioada a anului 2010, in ciuda conditiilor mai dificile. Cu toate ca depasirea planurilor interne de vanzare parea un obiectiv ambitios la inceputul anului, extrem de ambitios, am realizat, in primele sase luni ale anului, un volum de 3.500 de masini noi vandute in toate dealership-urile PIA, incluzand si activitatea colegilor de la Porsche Timisoara. Este un numar ce reprezinta 6% din totalul masinilor noi, vandute anul trecut in Romania (doar importuri). Un procent care spune ca strategia noastra este corecta, lucru demonstrat si de faptul ca am depasit planurile interne de vanzare prin volum”, a declarat Dana Cortina, Director General Porsche Inter Auto Romania.
Documentul de presa mai arata ca Porsche Inter Auto Romania are in vedere trei directii importante in ceea ce priveste echipa de 550 de angajati pe care-i are in prezent: performante, atitudine si cunostinte. In primul rand, performantele, atat individuale cat si cele colective, reprezinta unul dintre obiectivele strategice ale companiei, PIA alocand un buget de 1.800 de euro pe an pentru fiecare persoana in parte, o suma menita sa le ofere acestora cel mai inalt nivel de pregatire posibil. In acelasi timp exista criterii clare de evaluarea randamentului la locul de munca, printre care evaluarea rezultatelor individuale la Mistery Shopping, teste de atelier, CSS (Customer Satisfaction Survey). La fel de importanta este si atitudinea angajatului la job, acesta fiind inca un factor de baza in evaluarea fiecarui angajat.
„Vrem ca prin calitatea serviciilor sa ne diferentiem si sa ne adaptam la ceea ce va urma”, a adaugat Dana Cortina.
Potrivit comunicatului de presa, pentru partea a doua a acestui an, compania Porsche Inter Auto Romania si-a propus sa se adapteze in continuare la conditiile de criza prin care trece piata auto din Romania, fiind pregatita pentru un eventual scenariu negativ, care ar putea insemna un total de 100.000 de masini vandute in anul 2011.
Reteaua Porsche Inter Auto Romania, care uneste cinci dealership-uri si sapte marci auto (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Bentley, Weltauto), este pozitionata foarte bine la capitolul acoperirii pietei in Bucuresti si Timisoara, motiv pentru care se estimeaza ca desi nu va putea fi evitat complet trendul descendent al pietei, rezultatele obtinute vor fi superioare in comparatie cu ceilalti jucatori din acest segment, ceea ce va duce la o cota de piata superioara in anul 2011, se mai precizeaza in document.
Avocatnet.ro si Porsche Inter Auto au lansat sectiunea Ghid Auto, care poate fi vizitata aici.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa office@avocatnet.ro.
Evenimente online oferite abonaților avocatnet.ro premium complet
Comentarii articol (0)