Decizia Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii nr. 148/2011 privind modificarea si completarea Procedurii de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002-2012 de infiintare si dezvoltare de incubatoare tehnologice si de afaceri, aprobata prin Decizia presedintelui Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii nr. 133/2011 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 598, din 24 august 2011.
Avand in vedere prevederile anexei nr. 3/35/27 la Legea bugetului de stat pe anul 2011 nr. 286/2010, ale art. 25 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 3 lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 65/2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare,
in temeiul prevederilor art. 5 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 65/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 15 alin. (5) si art. 16 lit. B.a) din partea a III-a cap. I din Regulamentul de organizare si functionare al Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, aprobat prin Ordinul ministrului intreprinderilor mici si mijlocii, comertului si mediului de afaceri nr. 658/2009, cu modificarile ulterioare,
presedintele Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii emite prezenta decizie.
Art. I. — Procedura de implementare a Programului national multianual pe perioada 2002—2012 de infiintare si dezvoltare de incubatoare tehnologice si de afaceri, aprobata prin Decizia presedintelui Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii nr. 133/2011, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 557 si 557 bis din 5 august 2011, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. La punctul 2, subpunctul 2.8 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„2.8. Prin Program sunt alocate fonduri pentru plata serviciilor administratorului incubatorului de afaceri in valoare de maximum 190.000 lei/ciclu de incubare si, in plus, 9.000 lei/an pentru organizarea de evenimente, asa cum sunt ele prevazute in documentele specificate la pct. 4.1.9. lit. g);”.
2. La punctul 2, subpunctul 2.9 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„2.9. La cererea administratorilor de incubatoare, prin Program se pot aloca, cu aprobarea PNUD si cu avizul AIPPIMM, in limita bugetului disponibil si conform planului anual de lucru, fonduri suplimentare in valoare maxima de 400.000 lei/incubator destinate:
a) extinderii spatiilor incubatoarelor de afaceri, in conditiile in care mai exista cereri ferme ale firmelor care doresc a fi incubate;
b) imbunatatirii conditiilor de lucru in incubatoarele de afaceri, in cazul in care aceste conditii nu mai permit desfasurarea activitatii intr-un mediu adecvat;
c) reabilitarii/reamenajarii spatiilor incubatoarelor, in cazul in care acestea au fost avariate, deteriorate, pentru a permite desfasurarea activitatii in cadrul incubatorului;”.
3. La punctul 2, dupa subpunctul 2.9 se introduc trei noi subpuncte, subpunctele 2.10, 2.11 si 2.12, cu urmatorul cuprins:
„2.10. Prin Program se pot aloca, in limita bugetului disponibil, fonduri destinate serviciilor de instruire in perioada de preincubare in valoare maxima de 75.000 lei/incubator/an.
2.11. Prin Program se aloca, in valoare maxima de 180.000 lei/an, in limita bugetului disponibil, fonduri destinate:
— serviciilor de promovare a activitatilor incubatoarelor de afaceri de tipul: aparitii media, brosuri, materiale de prezentare, evenimente de lansare a noilor incubatoare de afaceri;
— organizarii de ateliere de discutii, seminare si circuite de studii, in vederea schimbului de bune practici in domeniul managementului de incubatoare;
— serviciilor de design si de imbunatatire a website-ului Programului.
2.12. Prin Program se aloca, in limita bugetului disponibil, fonduri destinate managementului de proiect conform planului anual de lucru.”
4. La punctul 4 subpunctul 4.1.9, dupa litera l) se introduce o noua litera, litera m), cu urmatorul cuprins:
„m) informeaza OTIMMC despre activitatile organizate, serviciile si cheltuielile efectuate, in vederea verificarii acestora la sediul incubatorului de catre OTIMMC.”
5. La punctul 9 subpunctul 9.5, dupa litera f) se introduce o noua litera, litera g), cu urmatorul cuprins:
„g) intocmeste procesele-verbale de verificare la sediul incubatorului a veridicitatii si conformitatii declaratiilor referitoare la activitatile, serviciile si cheltuielile efectuate si le transmite AIPPIMM.”
6. La punctul 9, subpunctul 9.6 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„9.6. Atributiile PNUD, prin echipa de Program, sunt urmatoarele:
a) asigura implementarea Programului in numele AIPPIMM, conform documentului de proiect aprobat si regulamentului PNUD. In calitatea sa de agentie de implementare, PNUD va raspunde de managementul adecvat al Programului, din punct de vedere administrativ, financiar si tehnic, prin respectarea procedurilor de licitatie si contractare, inclusiv selectia in cadrul proiectelor, asigurarea echipamentelor si a materialelor necesare, raportarea si monitorizarea implementarii Programului, in conformitate cu procedura de implementare a Programului si cu procedurile PNUD;
b) intocmeste planul anual de lucru asigurand asistenta tehnica pentru elaborarea proiectului de document pentru Program, luand in considerare ca referinta procedura de implementare a Programului si procedurile PNUD.”
Art. II. — Prezenta decizie se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii,
Cristian Haiduc
Bucuresti, 18 august 2011.
Nr. 148.
Comentarii articol (1)