ACCES GRATUIT
Romanii au platit online 122 milioane de euro pentru cumparaturi de pe internet. Ce au achizitionat?
Comertul electronic cu plata online a inregistrat un volum de aproape 122 milioane euro, in primele 9 luni ale anului 2011, cu 11% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, conform Romcard, o companie de procesare a tranzactiilor cu carduri, citata de ePayment intr-un comunicat de presa.
Articolul continuă mai jos
In primele 9 luni ale anului 2011, un procent de 89% din volumul platilor online, respectiv circa 107 milioane euro, a fost procesat de ePayment, cu 13% mai mare comparativ cu aceiasi perioada a anului 2010, se mai precizeaza in documentul de presa al ePayment, remis redactiei AvocatNet.ro.
“Desi 2011 este un an marcat de instabilitate economica, industria comertului electronic si-a pastrat ritmul de crestere de doua cifre si ramane in continuare o piata in plina dezvoltare. Ma refer in primul rand la cresterea interesului companiilor care se orienteaza astfel catre un nou canal de vanzare si promovare, dar si la cresterea competitiei in industrie, in special din partea bancilor care se arata acum mult mai interesate in dezvoltarea si promovarea acestui segment, ceea ce nu poate fi decat benefic industriei”, a declarat Daniel Nicolescu, CEO ePayment, companie membra a PayU Group.
Potrivit aceleiasi surse, industria comertului electronic, a cunoscut si ea o tendinta pozitiva prin diversificarea cosului de cumparaturi pentru anumite produse. Astfel, conform datelor companiei, segmentele magazinelor online care comercializeaza flori, carti si cadouri au crescut cu 75%, 76% si respectiv 64%. Cresteri semnificative s-au inregistrat si pe alte categorii de produse, precum jucarii (56%) sau confectii (24%). Valoarea cosului mediu a crescut cu 21% si a atins valoarea de 69 euro.
„Evolutia acestor segmente indica faptul ca romanii apeleaza tot mai mult la achitarea online a diferitelor cumparaturi uzuale iar cresterea numarului de magazine online determina dezvoltarea industriei comertului electronic, aducand noi cumparatori si stimuland adoptia platilor online. In consecinta, prioritatea Romcard va continua sa fie imbunatatirea permanenta a serviciilor de procesare, promovare a standardului 3D Secure si incurajarea cumparatorilor in directia activarii cardurilor pentru a continua sa beneficiem cu totii de un mediu de plata complet securizat”, a spus Marin Mitroi, Director General Romcard.
Pentru finalul anului, atat Romcard, cat si ePayment confirma estimarile de la mijlocul anului, potrivit carora, piata comertului electronic cu plata online va depasi valoarea de 160 de milioane de euro. De asemenea, conform estimarilor, in 2012 piata va cunoaste o noua crestere, in special datorita unor produse, servicii si actiuni de promovare noi, care vor atrage cumparatorii online.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)