Potrivit Ordinului MJ nr. 2034/2011, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 731, din 18 octombrie 2011, formularul de aviz de inscriere pe suport hartie trebuie completat in dublu exemplar si semnat de catre solicitant.
“Solicitantul inregistrarii in arhiva are obligatia de a completa toate rubricile formularului de aviz de inscriere. Rubricile care nu sunt aplicabile si spatiile goale vor fi barate cu linii”, se precizeaza in actul normativ.
De asemenea, se prevede si posibilitatea de a completa si prin utilizarea unor programe informatice si semnat de solicitantul inregistrarii. In acelsi timp, orice stersaturi, adaugari ori modificari ce apar pe formularul de aviz de inscriere vor fi certificate prin semnatura.
Potrivit reglementarilor publicate de MJ, un exemplar al formularului va fi inapoiat solicitantului dupa efectuarea inregistrarii in arhiva, pe suport hartie, vizat de operator sau de agent, ori, dupa caz, in forma electronica, semnat cu semnatura electronica extinsa a operatorului sau a agentului, cu mentionarea numarului si datei inregistrarii formularului, precum si a numarului de identificare a inscrierii.
Formularele de inregistrare in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare pot fi consultate in fisier atasat.
Comentarii articol (0)