In ziua de 13 decembrie 2011, ca urmare a unei alerte de frauda, CEC Bank a blocat cardurile catorva mii de clienti pe care i-a anuntat abia a doua zi dupa ce a pus in aplicare decizia. Marilena Constantinescu (Stancu), clienta reprezentata de avocatii Bostina si Asociatii, care a fost obligata sa dea declaratii la Politie dupa ce incercarea de a utiliza cardul CEC Bank a returnat mesajul "Card furat. Retine".
Marilena Constantinescu este consilier in cadrul biroului unui eurodeputat roman si un jurnalist care a lucrat la prestigioase institutii de presa precum: Evenimentul Zilei, BBC World Service, Societatea Romana de Radio, TVR Info. De asemenea, timp de 2 ani si jumatate, Marilena Constantinescu a fost purtator de cuvant la Ministerul Justitiei.
"Este un caz extrem de interesant, dar in acest moment nu dorim sa mai facem vreun comentariu, avand in vedere ca actiunea este la inceput", spune Andrei Sarban, avocat senior la „Bostina si Asociatii”.
CEC Bank a aplicat ca masura de blocare si re-emitere card si cod PIN, fara cost, pentru un numar de carduri din portofoliul propriu, din cauza unui atac prin care informatiile aferente unui numar de carduri emise de institutii financiare din Romania si din strainatate au fost posibil compromise la nivelul unei baze de date internationale.
“Atacul nu a vizat doar cardurile CEC Bank si nu se datoreaza eventualelor vulnerabilitati ale sistemului operat de banca. Disponibilitatile banesti ale clientilor nostri sunt in siguranta”, a precizat institutia de credit intr-un comunicat de presa.
Comentarii articol (6)