Buna ziua,
Am primit de la un hacker un mail ca si cum ar fi din partea bancii Raifeisen si am fost fraudat cibernetic, am luat in considerare emailul deoarece chiar in acea perioada aveam aplicatia Smart Token blocata. Am sunat la banca dar in 3 minute toti banii din cont mi-au fost transferati. Stiu ca este vina mea, dar banca nu are nici o responsabilitate? Am primit un mail cum ca nu ar avea. Multumesc!
Dapix
Utilizator 4din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Dacă datele cardului și codul PIN le-ați dat dumneavoastră, ce vină vreți să aibă banca`?
Trebuia să vă protejați cu atenție datele personale.
Banca nu răspunde de fraudele hackerilor care au ca vinovat clientilor care le-a dat datele de siguranță.
Banca îți garantează banii din cont, dacă ți-i fură un angajat al băncii, sau un hoț care îți folosește în fals documentele de identitate.
Dacă și banca are o vină pentru slaba securizare a datelor clienților, asta poate stabili organul de anchetă.
Am sesizat politia a doua zi...am primit un sms din partea bancii prin care mi s-a spus ca se intentioneaza transferul banilor. Am sunat imediat la banca dar in 3 minute a fost efectuat transferul. Va intreb ce rost avea acest sms?
Ce vina are banca cand dvs. nu verificati ce link-uri accesati? Mai ales ca au fost si sunt N campanii de informare pe aceasta tema... dar tot nu aveti grija de datele dvs. bancare...
Si nu cred ca nu exista sisteme de siguranta pentru a va proteja, trebuie doar folosite...
Spre exemplu, in cazul bancii unde am cardurile, salariul... primesc un sms cand primesc bani in cont dar cand vreau sa fac un transfer sau o plata trebuie sa confirm acea plata din aplicatie, chiar daca eu introduc datele cardului in acea aplicatie de plata a vanzatorului... fara confirmarea mea din aplicatie nu pleaca niciun ban din cont.